Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-25@10:44:30 GMT

ماجرای خیابان کشاورز زاهدان چه بود؟

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۱۴۸۵

ماجرای خیابان کشاورز زاهدان چه بود؟

پلیس، ماجرای خیابان کشاورز زاهدان و راننده وانت پلاک مخدوش که سبب سوءاستفاده گروهک‌ها و بدخواهان نظام و مخالفان وحدت شیعه و سنی شده است را تشریح کرد.

به گزارش مشرق، از روز گذشته خبری مبنی بر درگیری پلیس با یک جوان بلوچ در زاهدان در فضای مجازی در حال گردش است که سبب سوءاستفاده گروهک‌ها و بدخواهان نظام و مخالفان وحدت شیعه و سنی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پلیس ماجرا را اینگونه تشریح کرد: ساعت ۱۷ عصر روز شنبه ۴ خرداد ماموران انتظامی زاهدان در راستای برقراری نظم و امنیت شهروندان و تامین امنیت هنگام کنترل خودروهای عبوری در محدوده بلوار کشاورز به یک دستگاه وانت پلاک مخدوش که با سرعت بالا در حرکت بود، مظنون و به وی دستور ایست دادند.

بیشتر بخوانید: انهدام باند کلان مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

راننده خودرو بدون توجه به دستور ایست، با خودرو به سمت ماموران پلیس حمله ور شده و سپس از محل متواری می شود.

ماموران انتظامی ضمن اعلام موضوع به مرکز پیام، به تعقیب خودرو پرداخته و پس از هشدارهای مکرر به راننده که با حرکات مارپیچ و مخاطره آمیز موجب خسارت به چند دستگاه خودرو دیگر شده بود، آن را متوقف کردند.

در این حادثه، راننده هنگام متوقف شدن خودرو، مجروح که بلافاصله توسط نیروهای امدادی به بیمارستان خاتم الانبیاء منتقل که به علت جراحات وارده متاسفانه جان خود را از دست می دهد.

افراد سودجو و ضد انقلاب بیکار ننشسته و تلاش کردند با انتشار فیلم این حادثه و تفسیرهای مختلف در راستای تفرقه بین مردم نجیب شیعه و سنی و تخریب چهره پلیس در جامعه اقدام و ماجرا را خلاف واقع منعکس کنند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس اخبار حوادث پلیس زاهدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس

خبرگزاری فارس از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس گزارشی تهیه کرده است.

این خبرگزاری نوشت: امروز جمعی از اهالی روستای جمال احمد بندرعباس در اعتراض به حادثه در محدودۀ این روستا در مقابل فرمانداری شهر تجمع کردند.

فیلم‌های منتشرشده از این تجمع نشان می‌دهد معترضان پس از حضور در مقابل فرمانداری با مسئولان استان گفتگو کرده‌اند.

اما ماجرا چیست؟ عصر دیروز در جریان تعقیب‌وگریز پلیس و یک خودروی کوییک در بندرعباس، پلیس طبق قانون به‌کارگیری سلاح به‌سمت لاستیک خودرو شلیک کرده که یکی از تیر‌ها به یکی از سرنشینان خودرو برخورد کرده و باعث فوت او شده است.

فرماندهی انتظامی بندرعباس دربارۀ این ماجرا گفته: مأموران در ادامۀ طرح مقابله با قاچاق خودرو‌های شوتی سوخت‌بر، به یک دستگاه خودروی کوییک دارای شیشه‌های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند، اما سرنشینان این خودرو به اخطار پلیس بی‌توجهی کردند و با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به‌سمت اتوبان متواری شدند.

مأموران نیز با رعایت کامل قانون به‌کارگیری سلاح، با هدف متوقف‌کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی‌های زیاد مسیر حرکت، تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت او شد.

بررسی‌های اولیه از فعالیت این خودرو در زمینۀ قاچاق سوخت خبر می‌دهد، اما نتیجۀ نهایی بررسی‌های تخصصی، متعاقبا اعلام خواهد شد.

دیگر خبرها

  • هشدار رادان به پلیس: در توقیف خودروی بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود (فیلم)
  • هشدار رادان به رؤسای پلیس: در توقیف خودرو بی حجاب ها زد و بندی برای یدک کشی و پارکینگ ایجاد نشود
  • توقیف کامیون حامل سوخت قاچاق در یزد
  • انهدام باند سازمان یافته قاچاق سوخت در کرمان
  • خودرو‌های متخلف طرح نور که راننده دارد با جرثقیل حمل نمی‌شود
  •  کشف بیش از ۵۶۷ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان سمنان
  • سوخت قاچاق توقیف شد
  • ماجرای شکایت فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • گروگانگیری خونبار در خراسان ؛ کشف آثار درگیری خونین در خانه قربانی | آدم‌ربایان اجاره‌ای پسر ۳۰ ساله را به زاهدان بردند