Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-24@23:57:59 GMT

واکنش مدیربرنامه چشمی به قرارداد با الاهلی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۱۵۱۱

واکنش مدیربرنامه چشمی به قرارداد با الاهلی

روزنامه الوطن امروز خبر از عقد قرارداد روزبه چشمی به صورت مشروط و البته ۳ ساله با باشگاه الاهلی قطر خبر داد، اما مدیر برنامه‌های این بازیکن اعلام کرد چشمی هنوز قراردادی با این باشگاه امضا نکرده است.

حسین کریمی در این باره گفت: چشمی در حال حاضر با خانواده اش در امارات است و هنوز قراردادی با باشگاه الهلالی امضا نکرده که این قرارداد مشروط باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این بزیکن به باشگاه فوق توافقی ۹۰ درصدی انجام داده، ولی کار به امضای قرارداد نرسیده است، اگر مشکلی پیش نیاید ما آخر هفته به قطر سفر می‌کنیم تا امضای قرارداد اتفاق بیفتد.

کریمی تاکید کرد: جدایی چشمی از استقلال قطعی شده و ما این موضوع را به مدیرعامل باشگاه منتقل کردیم، چون نمی‌خواستیم استقلال ضرر کند، چشمی بازیکنی نیست که تلفنش را خاموش کند و دست مسئولان باشگاه را ببندد، او از من خواست تا به مدیران باشگاه بگویم اگر قرار است بازیکنی جذب کنند زودتر اقدام کنند.

وی در پایان گفت: تاکید می‌کنم قرارداد چشمی با باشگاه قطری امضا نشده و خبر روزنامه قطری به هیچ عنوان صحت ندارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: روزبه چشمی الاهلی استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۵۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور

روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی مازندران اعلام کرد: قرارداد اجاره شناور‌ها به منظور عملیات هدایت، پهلو دهی و جدا سازی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور به امضای حسین یونسی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان گیلان به نمایندگی از بنادر شمالی و سیاوش رضوانی مدیر عامل شرکت مهندسی و خدمات دریایی نگین سبز خاورمیانه رسید.

اله مراد عفیفی پور سرپرست اداره کل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی در این مراسم طی سخنانی، عملیات راهنمایی و یدک کشی را از ارکان مهم فعالیت‌های حوزه دریایی سازمان بنادر و دریانوردی برشمرد.

او افزود: عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در سه حوزه شمال، جنوب غرب و جنوب شرق کشور در حال انجام است که امروز قرارداد حوزه شمال کشور در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر به امضا رسید.

عفیفی پور گفت: خوشبختانه فعالیت شرکت‌های خصوصی فعال در حوزه دریایی در بنادر سراسر کشور در سطح و تراز شرکت‌های بین المللی است.

در این مراسم مدیران کل بنادر گیلان، مازندران و امیر آباد در خصوص مشکلات و چالش‌های موجود در زمینه انجام عملیات هدایت، پهلو دهی و جدا سازی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور به بحث و تبادل نظر پرداختند و خواستار رفع این مشکلات از سوی شرکت پیمانکار طرف قرارداد شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ با الکساندر پاولوویچ تمدید می‌کند
  • لحظه امضا قرارداد خریداران سهام پرسپولیس + ویدئو
  • امضای قرارداد فشار افزایی با ابهامات باقی مانده
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • با پیشنهاد گل محمدی؛ مطهری فردا با تراکتور قرارداد امضا می کند
  • امضای قرارداد عملیات راهنمایی و یدک کشی کشتی‌ها در حوزه شمال کشور
  • امضای ۲ سند حقوقی و قضایی بین ایران و پاکستان
  • امضای اسناد همکاری ایران و پاکستان
  • امضای یادداشت تفاهم چهارجانبه بین عراق، ترکیه، قطر و امارات
  • امضای 8 سند همکاری مشترک میان مقامات ایران و پاکستان