Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت‌رئیسه مجلس توضیحاتی درباره عدم قرائت گزارش‌های برجامی کمیسیون امنیت‌ملی در صحن پارلمان ارائه کرد. ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۹ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات - اخبار سیاسی -

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی عضو هیئت‌رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به برخی انتقادات درباره عدم قرائت گزارش‌های کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست خارجی مجلس درباره نحوه اجرای برجام، گفت: قرائت این گزارش‌ها در مجلس متوقف نشده است و در نوبت قرائت در صحن علنی پارلمان قرار دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تدوین 3 گزارش برجامی در مجلسیازدهمین گزارش برجامی وزارت‌خارجه تقدیم مجلس شد

وی ادامه داد: حدود 84 طرح و لایحه و تعدادی گزارش در نوبت بررسی صحن علنی پارلمان قرار دارد که به ترتیب باید بررسی و قرائت شوند.

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه نوبت قرائت یکی از گزارشاتی که کمیسیون امنیت‌ملی به این هیئت‌ تقدیم کرده فرا رسیده است، افزود: پس از تعطیلات مجلس این گزارش برجامی در دستور کار پارلمان قرار می‌گیرد تا قرائت شود.

طبق قانون اقدام متناسب و متقابل دولت جمهوری اسلامی ایران در اجرای برجام، وزارت خارجه باید گزارشات سه ماهه‌ای را درباره  روند اجرای برجام به مجلس ارائه کرده و کمیسیون امنیت هم گزارشات شش ماهه‌ای را به صحن مجلس تقدیم کند.

کمیسیون امنیت در مهرماه گذشته دو گزارش شش ماهه چهارم و پنجم خود را آماده و به هیأت رئیسه ارائه کرده است که بعد از گذشت 8 ماه هنوز در نوبت قرائت قرار نگرفته، در همین رابطه اخیراً سلیمی نماینده محلات تذکری را مطرح کرد که رئیس مجلس تأکید داشت که باید کمیسیون امنیت ملی بررسی‌های خود را به مجلس ارائه دهد.

انتهای پیام/

 

R1373/P/S1,15/CT1 واژه های کاربردی مرتبط نمایندگان مجلس مجلس دهم

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نمایندگان مجلس مجلس دهم نمایندگان مجلس مجلس دهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ابوالفضل عمویی نماینده مجلس: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه صهیونیست‌ها منطقی عمل کنند، گفت: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکردیم.

به گزارش برنا، ابوالفضل عمویی، سخنگوی کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با المیادین تاکید کرد که پاسخ ما به رژیم صهیونیستی مشروع بود و باید به تخلفات و جنایات آن پایان داده می‌شد.

وی اظهار کرد: پاسخ ایران به رژیم صهیونیستی دقیق بود. ما از قدرت قابل توجهی استفاده نکردیم.

عمویی بیان کرد: با هرگونه تجاوز اسرائیل مقابله کرده و به آن پاسخ خواهیم داد.

وی ادامه داد: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم و برای همه سناریو‌ها برنامه داریم. صهیونیست‌ها منطقی عمل کنند

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی بیان کرد: در برخورد با سناریو‌های مختلف از عقلانیت و شجاعت استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: ما به هرگونه تجاوز احتمالی اسرائیل پاسخ خواهیم داد.

عمویی خاطر نشان کرد: از همه کشور‌ها می‌خواهیم کناره‌گیری کنند و از جنایات صهیونیست‌ها به‌ویژه جنایت آن‌ها در دمشق حمایت نکنند.

دیگر خبرها

  • انتخاب اعضای هیئت رئیسه فدراسیون سه گانه
  • تغییرات دولت در بخش اول لایحه بودجه اصلاح شد/گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می شود
  • گزارش بخش دوم بودجه تا پایان هفته آینده به صحن مجلس ارائه می‌شود
  • احترام نظامی به جایگاه هیئت رئیسه مجلس
  • نماینده مجلس: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • ابوالفضل عمویی نماینده مجلس: آماده استفاده از سلاح‌هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • نماینده مجلس : آماده استفاده از سلاح هایی هستیم که قبلاً استفاده نکرده‌ایم
  • بررسی بخش دوم لایحه بودجه در دستور کار مجلس
  • لایحه پیشگیری از آسیب‌دیدگی زنان در دستور کار مجلس
  • رسیدگی به بخش پایانی لایحه تجارت