Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-16@21:38:17 GMT

کره شمالی: جان بولتون تشنه جنگ است

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۱۵۹۸

کره شمالی: جان بولتون تشنه جنگ است

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، وزارت خارجه کره شمالی جان بولتون، مشاور امنیت ملی آمریکا را فردی تشنه به جنگ دانست.

این وزارتخانه در واکنش به اظهارات جان بولتون درباره آزمایش موشکی اخیر کره شمالی اعلام کرد که مشاور امنیت ملی آمریکا در نتیجه گیری‌های خود ناآگاهانه عمل می‌کند و اظهارات وی نادرست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشاور امنیت ملی آمریکا هفته گذشته اعلام کره بود آزمایش‌های موشکی اخیر پیونگ یانگ بدون شک نقض قطعنامه‌های سازمان ملل است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکا کره شمالی سازمان ملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بولتون: حملات ایران شکست بازدارندگی اسرائیل و آمریکا بود

جان بولتون مشاور امنیت ملی سابق کاخ سفید پاسخ ایران به جنایات رژیم صهیونیستی را شکست بازدارنگی این رژیم و آمریکا دانست. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، بولتون امروز یکشنبه به مجری سی‌ان‌ان  گفت که حملات ایران نشان دهنده یک شکست بزرگ برای بازدارندگی اسرائیل و آمریکا بود.

روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد که در پاسخ به جنایت‌های متعدد رژیم صهیونیستی از جمله حمله به بخش کنسولی سفارت ایران در دمشق و به شهادت رساندن جمعی از فرماندهان و مستشاران نظامی کشورمان در سوریه، نیروی هوافضای سپاه ده‌ها فروند موشک و پهپاد را به‌سمت  اهداف معینی در داخل سرزمین‌های اشغالی شلیک کرد.

درحالیکه برخی از منابع خبری گزارش دادند که جو بایدن رئیس جمهور آمریکا از اسرائیل خواسته تا جواب ایران را ندهد، بولتون بیان کرد که بایدن مایه خجالت برای آمریکا است.

پیشتر وال‌استریت‌ژورنال و شبکه خبری سی‌ان‌ان گزارش دادند که بایدن در تماس تلفنی با نتانیاهو گفته است که پاسخ بیشتر غیرضروری است و مقام‌های ارشد آمریکایی به همتایان اسرائیلی خود گفتند که آمریکا از واکنش تهاجمی علیه ایران حمایت نمی‌کند.

بررسی لایحه بودجه حمایتی از اسرائیل در کنگره آمریکا

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اظهارات تحقیر‌آمیز مشاور موساد درباره سرسپردگی دولت باکو به اسرائیل
  • اظهارات تحقیرآمیز مشاور موساد درباره سرسپردگی دولت باکو به اسرائیل
  • جان بولتون: حمله ایران شکست بزرگ بازدارندگی آمریکا و اسرائیل بود
  • جان بولتون : حمله ایران شکست بزرگ بازدارندگی آمریکا و اسرائیل بود
  • بولتون: حملات ایران شکست بازدارندگی اسرائیل و آمریکا بود
  • بولتون: بازدارندگی اسرائیل و آمریکا شکست سنگینی خورد
  • رسانه صهیونیستی: بایدن از اسرائیل خواست به حمله ایران پاسخ ندهد
  • دومین نشست اضطراری کاخ سفید؛ گفتگوی بایدن و نتانیاهو
  • دومین نشست اضطراری اعضای تیم امنیت ملی آمریکا در کاخ سفید؛ گفتگوی بایدن و نتانیاهو
  • بولتون: بایدن مقصر اصلی حمله ایران به اسرائیل است