Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-23@10:23:58 GMT

بمب نقل و انتقالات در تبریز ترکید

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۱۷۲۴

 پس از حواشی محسن فرروزان و  تراکتورسازی ، محمدرضا زنوزی مالک متمول این باشگاه درصدد جذب یک دروازه‌بان مطمئن برای فصل آینده است.

گزینه‌های مختلفی برای فصل آینده مطرح می‌شود. سید مهدی رحمتی سنگربان استقلال یکی از آن‌ها است اما دروازه‌بان کهنه‌کار آبی‌پوشان قصد دارد فوتبال خود را در تهران دنبال کند. گفته‌ می‌شود رشید مظاهری گلر ذوب‌آهن گزینۀ اصلی تی‌تی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از رشید مظاهری به عنوان جانشین عیرضا بیرانوند در  پرسپولیس نام برده می‌شود اما با ماندن دروازه‌بان اول تیم ملی ایران در تیم برانکو و قول زنوزی برای کهکشانی شدن تراکتور در فصل آینده، احتمال پیوستن مظاهری به تراکتور قوت می‌گیرد. گفتنی است قرارداد دروازه‌بان اول سبزپوشان اصفهانی پس از دیدار با النصر به پایان خواهد رسید.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تراکتورسازی پرسپولیس برانکو تیم ملی تراکتور نقل و انتقال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد

به گزارش "ورزش سه"، پوگبا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال ۲۰۱۶ با شکستن رکورد نقل و انتقالات و مبلغ 115 میلیون یورو یوونتوس را ترک کرد و به منچستر یونایتد پیوست تا در این تیم با مورینیو همکاری داشته باشد.

اما اتفاقی که رخ داد این بود که این بازیکن نتوانست درخششی که در ترکیب یووه داشت را در یونایتد هم تکرار کند و انتقادهای بسیاری از او مطرح شد که یکی از آنها به دلیل درگیری جدی با مورینیو در رختکن شیاطین سرخ بود که حواشی و جنجال بسیاری را برای این تیم به همراه داشت.

مورینیو در گفتگو با تلگراف درباره تجربه کار با این ستاره فرانسوی اظهار داشت:« تنها چیزی که باید بگویم این است که شاید این اتفاق تقریبا برای همه در بخشی از دوران حرفه‌ای فوتبال‌شان رخ دهد. شما ممکن است این احساس که چه کسی هستید و باید چه کاری انجام دهید را از دست بدهید.

فکر می‌کنم پوگبا پس از قهرمانی با تیم ملی فرانسه در رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۸ به انسان دیگری تبدیل شد و به شکل متفاوتی به یونایتد برگشت. جام جهانی او را به جایی رساند که احساس کرد فوتبال دیگر مهم‌ترین اتفاق در زندگی‌اش نیست. من به هیچ وجه از وضعیت پوگبا در حال حاضر خوشحال نیستم.»

دیگر خبرها

  • خمس: دوست دارم در آینده به ایران برگردم
  • خمس: یک لحظه هم در ایران احساس عدم امنیت نداشتم
  • قهرمانی در جام جهانی ستاره جنجالی را نابود کرد
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات هافبک‌ها در تاریخ فوتبال / کوتینیو در صدر
  • بمب نقل و انتقالات در آستانه انفجار؛ یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • ژاوی: همه این بی‌عدالتی را دیدند، بهتر از رئال بودیم
  • لیگ یک/ توقف نابهنگام مدعی صعود در تبریز
  • بازیکن ملی‌پوش به دنبال هوایی کردن ستاره‌های پرسپولیس!
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات دروازه‌بان‌ها در تاریخ فوتبال / کپا آریزابالاگا در صدر
  • توفان سپاهان و تراکتور در نقل و انتقالات!