Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-23@17:19:53 GMT

اروپایی‌ها به پای صندوق رای رفتند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۱۷۵۶

اروپایی‌ها به پای صندوق رای رفتند

روز یکشنبه انتخابات پارلمان اروپا در فرانسه با ۷۴ نماینده، رقابت نفس‌گیری میان جناح‌های سیاسی را به خود دید

انتخابات پارلمان اروپا که از سال ۱۹۷۹ هر پنج سال یکبار در سراسر اروپا برگزار می‌شود بعد از انتخابات هند دومین انتخابات بزرگ دنیا به شمار می‌آید. در این انتخابات ۴۲۷ میلیون رای‌دهنده از ۲۸ کشور اروپایی به انتخاب ۷۵۱ نماینده (آلمان با ۹۶ نماینده و قبرس و مالت با ۶ نماینده بیشترین و کمترین) می‌پردازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متوسط سن نمایندگان منتخب دوره کنونی (۲۶ ساله از دانمارک و ۹۱ ساله از یونان جوانترین و پیرترین) ۵۳ سال بوده و ۳۹ درصد منتخبین از زنان بودند که این آمار در سال ۱۹۷۹ فقط ۱۶ درصد بوده است.

روز یکشنبه انتخابات پارلمان اروپا در فرانسه با ۷۴ نماینده، رقابت نفس‌گیری میان جناح‌های سیاسی را به خود دید. پیش‌بینی می‌شود مشارکت فرانسوی‌ها نسبت به انتخابات قبلی افزایش چشمگیری داشته باشد

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگفتی کامل شد؛ ژیرونا برای اولین بار در رقابت‌های اروپایی بازی خواهد کرد

ژیرونا حضور خود در رقابت‌های اروپایی فصل آینده را قطعی کرد.

طرفداری | ژیرونا برای اولین بار در تاریخ 94 ساله خود، در یک رقابت اروپایی به میدان خواهد رفت.

با توجه به پیروزی ژیرونا در بازی امشب خود مقابل کادیز در هفته 32 لالیگا و اختلاف 20 امتیازی این تیم با رئال بتیس رده هفتمی (خارج از منطقه سهمیه اروپایی) در فاصله شش هفته تا پایان لیگ، حضور ژیرونا در یکی از سه رقابت اروپایی فصل آینده قطعی شد. ژیرونا در حال حاضر با 68 امتیاز در رده سوم است و فعلاً در منطقه سهمیه لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد. با توجه به فرم خوب این تیم و اختلاف 10 امتیازی با رده پنجم، به نظر نمی رسد ژیرونا سهمیه حضور در لیگ قهرمانان اروپا را از دست دهد. گفتنی است این اولین باری است که ژیرونا سهمیه حضور در یک رقابت اروپایی را کسب می کند.

از دست ندهید ????????????????????????

رابعه اسکویی: طارمی کتاب‌خوان است و به او کتاب معرفی کردم پیولی از سرمربیگری میلان اخراج می‌شود پدیده نوجوان بارسا پیش‌بینی کرد: با این نتیجه رئال مادرید را می‌بریم! یک نظر قابل تامل؛ آرسنال در حال تبدیل شدن به تاتنهام است! قائدی از همسرش طلاق گرفت؛ ملک و املاک به نام ستاره ایرانی نبود

دیگر خبرها

  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • مشاور عضو پارلمان اروپا به ظن جاسوسی برای چین بازداشت شد
  • تحولات اوکراین|توقع کی‌یف از اتحادیه اروپا بعد از کمک آمریکا
  • نماینده پارلمان عراق: ترکیه ۵۰۰۰ بار حاکمیت عراق را نقض کرده است
  • ◄ پارلمان اروپا اتوبوس و کامیون دیزلی را حذف کرد
  • سایه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا و پارلمان اروپا بر سیاست‌های گذار از انرژی
  • آماده باش برای 10 نقل و انتقال اروپایی در تابستان 2024
  • شگفتی کامل شد؛ ژیرونا برای اولین بار در رقابت‌های اروپایی بازی خواهد کرد