Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@13:54:44 GMT

تشیع پیکر مطهر شهید سرگرد کورش حاجی‌مرادی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۱۸۲۰

به گزارش خبرنگار ایلنا، فردا مراسم تشییع پیکر شهید سرگرد کورش حاجی‌مرادی ساعت 9 صبح روز سه شنبه هفتم اردیبهشت‌ماه از مقابل مسجد جامع شهر اسلام‌آباد غرب تا میدان امام‌خمینی(ره) با حضور مردم خداجوی آن شهرستان برگزار خواهد شد و سپس به زادگاهش روستای برف آباد به خاک سپرده خواهد شد.

براساس این گزارش تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی به سرپرستی شهید «حاجی مرادی» برای تامین امنیت عزاداران در دومین شب از لیالی قدر مشغول گشت‌زنی بودند که به یک‌دستگاه خودرو مشکوک می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاراگاهان پلیس آگاهی اسلام آبادغرب پس از مشاهده خودرو درصدد متوقف کردن خودرو در شهرک جهاد بر می‌آیند که سرنشینان آن اقدام به تیراندازی به سوی خودروی ماموران می‌کنند.

متاسفانه بر اثر درگیری سروان کوروش حاجی‌مرادی از ناحیه سر به شدت زخمی و سریع به مرکز درمانی منتقل می‌شود اما متاسفانه بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده و در شب شهادت امام‌علی(ع) به درجه رفیع شهادت نایل آمد.

همچنین در این حادثه یکی دیگر از کاراگاهان پلیس آگاهی زخمی و هم اکنون در مراکز درمانی تحت مداوا قرار دارد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۱۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع پیکر کودک شهید در خاش و بزمان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان ،حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش در این مراسم گفت: کوردلان و اشرار و گروهک‌های تروریستی و مزدوران بیگانه باید بدانند، با خون افراد بیگناه و انجام ترور‌های کور، درخت تنومند نظام اسلامی ایران مستحکم و پابرجا می‌ماند و ان شاءالله شاهد نابودی جنایتکاران و دست نشاندگان استکبار خواهیم بود.
وی افزود: حمله ناجوانمردانه به یگان تکاوری انتظامی و خودرو‌های عبوری از هر جهت محکوم بوده و مردم شیعه و سنی شهرستان خاش از تروریست‌ها اعلام انزجار کرده اند.

هفتم فروردین؛ واحد گشت یگان تکاوری، ویژه تامین امنیت شهروندان در ایام نوروز، درمحور خاش _ ایرانشهر، مورد حمله تروریست‌های کوردل قرار گرفت که بر اثر آن، ستوانسوم محمد ذخیره، به درجه رفیع شهادت نائل آمد.
همچنین یک خودرو که حامل اعضای یک خانواده، در حال تردد در این مسیربود هدف تیراندازی افراد تروریست قرار گرفت که بر اثر آن، دو عضو خانواده مجروح و یک نوزاد نیز به شهادت رسید.

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر کودک شهید در خاش و بزمان
  • کشف ۸ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در زنجان
  • یک دستگاه خودرو سرقتی در بیجار کشف شد
  • تشییع پیکر مطهر ستواندوم شهید محمد ذخیره، بر فراز دستان مردم هامون
  • پیکر مطهر شهید لطیف‌زاده در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیکر شهید جانباز ۷۰ درصد در مشهد تشییع شد
  • پیکر مطهر جانباز شهید در مشهد تشییع و خاکسپاری شد
  • پیکر مطهر یک شهید در منطقه مرزی سومار کشف شد
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم
  • پیکر شهید دفاع مقدس در منطقه عملیاتی سومار تفحص شد