Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-19@19:35:05 GMT

صادرات کالای ایرانی به کره جنوبی رشد ۳۰ درصدی داشت

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۲۰۰۳

بر اساس آمار صادرات به کره جنوبی از لحاظ وزنی ۳۰.۸۶ درصد و از لحاظ ارزش ۲۴.۰۶ درصد افزایش یافته است. آفتاب‌‌نیوز : بر اساس آمار گمرک از تجارت خارجی فروردین ماه سال جاری،  ۴۸۴ میلیون و ۵۰۸ هزار و ۲۵ کیلوگرم کالا به ارزش بیش از  ۲۵۰ میلیون و ۷۳ هزار دلار از ایران به کره جنوبی صادر شده است.
صادرات انجام شده به کره جنوبی از لحاظ وزنی ۵.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶۸ درصد و از لحاظ ارزش ۹.۸۲ درصد از کل ارزش صادرات ایران در این مدت را شامل می‌شود و از این حیث کره جنوبی در میان کشورهای دریافت‌کننده کالا از ایران در رتبه سوم قرار گرفته است.
بر اساس آمار در فروردین ماه سال گذشته ۳۷۰۲۴۶۶۱۲ کیلوگرم کالا از ایران به کره جنوبی صادر شده بود که ارزش آن بیش از ۲۰۱ میلیون و ۵۷۶ هزار دلار بوده است. 
صادرات ایران به کره جنوبی در مدت مشابه سال گذشته از لحاظ وزنی ۴.۷۶ درصد و از لحاظ ارزش ۶.۴۷ درصد از کل صادرات انجام شده در مدت مذکور بود. 
بر اساس آمار میزان صادرات به کره جنوبی در فروردین ماه  امسال نسبت مدت مشابه سال پیش حاکی از آن است که صادرات به این کشور از لحاظ وزنی ۳۰.۸۶ درصد و از لحاظ ارزش ۲۴.۰۶ درصد افزایش یافته است.
منبع: میزان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: صادرات صادرات کالا کره جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی پوشش ایرانی-اسلامی به خارج از مرز‌های ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، بانوان شرکت تعاونی روستای خراشاد در شهرستان بیرجند، توانسته اند با تولید محصولاتی منحصر بفرد، از پنبه با کیفیت که بخشی از آن از تولیدات استان نیز است، اصالت پوشش ایرانی- اسلامی را از خراسان جنوبی به خارج از مرز‌های کشور معرفی کنند.
تولیداتی با کیفیت که هنر دست زنان روستایی است و خیلی ها را در شهرهای استان نیز علاقه مند به انجام آن کرده است .

                                                                            کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • صادرات ۷.۶ میلیارد دلاری زنجیره فولاد در سال ۱۴۰۲
  • پیش‌بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات گاز ایران به عراق
  • عراق؛ شریک تجاری همیشگی ایران/ پیش بینی رشد ۱۵ درصدی صادرات
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی ناشی از حوادث کار در مازندران
  • افزایش ۲۰ درصدی فوتی‌های ناشی از حوادث کار در سال ۱۴۰۲
  • افزایش ۷۰ درصدی تعداد تولدها از مادران غیر ایرانی در ۴ سال
  • انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از هشت میلیارد ریال در زنجان کشف شد
  • معرفی پوشش ایرانی-اسلامی به خارج از مرز‌های ایران
  • جهش واردات برخی کشور‌های اروپایی از ایران در نخستین ماه ۲۰۲۴
  • صادرات ۱۰۰ میلیون یورویی آلمان به ایران در ۱ ماه