Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-16@21:42:44 GMT

جریان‌های سیاسی فریب دشمن را نخورند

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۲۱۶۹

جریان‌های سیاسی فریب دشمن را نخورند

 

 

حجت الاسلام حسین فصیح‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهین دژ، اظهار کرد: جریان‌های سیاسی باید رویدادهای مختلف را هوشمندانه دنبال کنند و فریب دشمنان نظام و انقلاب را نخورند.

وی با بیان اینکه مردم انقلابی و ولایتمدار نسبت به مسائل مختلف نباید بی تفاوت باشند، اضافه کرد: آحاد جامعه به ویژه نسل جوان باید نسبت به رویدادهای مختلف هوشیار بوده و روحیه مطالبه گری خود را حفظ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسوول گفت: شرایط باید به گونه ای پیش برود که مسئول ناتوان و بی رمق، اگر توانایی اداره امور مربوطه را نداشت خود از دایره مدیریت خارج شود ولی این مهم زمانی رخ می‌دهد که مردم بر مسائل مختلف اشرافیت داشته و مطالبه گر باشند.

وی در پایان از مردم انقلابی شاهین دژ به خاطر حضور در آئین‌های ملی، میهنی و مذهبی تقدیر کرد و بیان داشت: این روحیه اتحاد و همدلی موجود بین مردم باید بیش از پیش تقویت شود.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب پایدار مهمترین مطالبه مردم سرولایت

ایسنا/خراسان رضوی بخشدار سرولایت، تأمین آب پایدار را مهمترین مطالبه مردم این بخش عنوان کرد.

باقر صدیقی ۲۶ فروردین در مراسم بهره‌برداری از خط انتقال آب شرب روستاهای کلاته فشایی و حسن‌آباد بخش سرولایت اظهار کرد: استمرار حرکت در مسیر عمران و آبادی سرولایت نیاز به همدلی و همراهی مردم و مسئولان دارد که با این تعامل و همکاری، خوشبختانه روند توسعه در منطقه رو به افزایش است.

وی تأمین آب پایدار را مطالبه مهم مردم این منطقه برشمرد و افزود: در این مسیر بهره‌گیری از پیشنهادها، مشارکت و همراهی صاحبنظران و فرهیختگان منطقه ضروری است.

بخشدار سرولایت گفت: طرح آب‌رسانی باکیفیت به دو روستای کلاته فشایی و حسن‌آباد در قالب طرح محرومیت‌زدایی قرارگاه ثامن‌الائمه از سال گذشته اجرایی شده و با مشارکت و همراهی شرکت آبفا به بهره‌برداری رسید.

وی با اشاره به اینکه توسعه زیرساختی در منطقه سرعت گرفته است، ادامه داد: طرح‌های متعدد ورزشی، خدماتی، بهداشتی، کشاورزی و عمرانی در حال برنامه‌ریزی است که انشاالله در طول سال و در جهت رفاه حال اهالی سرولایت اجرایی خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آبفا نیشابور نیز در این مراسم ضمن تشکر از همراهی مجموعه مسئولان بخش در تکمیل و اتمام این طرح گفت: این طرح با مشارکت قرارگاه ثامن‌الائمه به طول ۳ کیلومتر و اعتباری بالغ‌بر نیم میلیارد ریال در دو مرحله اجرا و اهالی روستاهای مذکور از این طرح برخوردار شدند.

جعفر تمیز افزود: به دلیل کیفیت پایین آب شرب تحویلی قبلی و ابراز گلایه‌مندی اهالی تصمیم به تغییر محل آب استحصالی شد و هم‌اکنون با بهره‌برداری از این طرح که از چاه آب شرب چکنه تأمین می‌شود آب‌رسانی به دو روستا اجرایی و وارد مدار شد.

توسعه تکنولوژی فیبر نوری زمینه‌ساز آینده‌ای روشن در صنعت ارتباطات است

همچنین مدیر مخابرات شهرستان نیشابور در بررسی وضعیت توسعه فیبرنوری و افزایش پایداری ارتباطات بخش سرولایت توسعه و استفاده از تکنولوژی فیبر نوری جهت برقراری ارتباطات را بسترساز توسعه دولت الکترونیک و زمینه‌ساز آینده‌ای روشن در صنعت ارتباطات دانست.

هادی موسی‌آبادی اظهار کرد: توسعه و استفاده از تکنولوژی فیبر نوری برای برقراری ارتباطات، بسترساز توسعه دولت الکترونیک و زمینه‌ساز آینده‌ای روشن در صنعت ارتباطات است، لذا توسعه فیبرنوری و افزایش پایداری ارتباطات در بخش سرولایت برای تمامی مناطق بسیار حائز اهمیت است.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های بخشدار سرولایت و همچنین تعاملات شهردار شهر چکنه افزود: مخابرات شهرستان، خود را متعهد به خدمات‌رسانی مطلوب به مردم شریف می‌داند و عوامل اجرایی و ناظر پروژه، مکلف به اتمام پروژه بدون خسارت به زیرساخت‌های شهری هستند.

مدیر مخابرات شهرستان نیشابور با اشاره به شروع پروژه توسعه شبکه پرسرعت ثابت‌ مبتنی بر فیبر نوری، به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم وزارت ارتباطات در دولت سیزدهم، اجرای طرح ملی فیبر نوری در مراکز بخش‌ها برای استفاده در ادارات، منازل و کسب‌وکارها (FTTX) را در راستای طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات و از زیرساخت‌های ضروری عصر حاضر عنوان کرد.

 موسی‌آبادی اذعان کرد: ارائه سرویس FTTH در شهر چکنه، زمینه دسترسی به سرویس باکیفیت و رقابتی را فراهم خواهد کرد و علاوه بر این، با کاهش تقاضا روی سرویس موبایل، ضمن بهبود کیفیت شبکه ۴G  زمینه اجرای شبکه ۵G نیز فراهم و اهالی سرولایت، طعم شیرین فناوری را بیش‌ازپیش خواهند چشید.

وی در ادامه اینترنت فیبر نوری را راه‌حلی سریع‌، مطمئن‌ و کارآمد برای دسترسی به اینترنت پرسرعت برای کسب و کارها و منازل دانست و گفت: فیبر نوری می‌تواند کاربران و داده‌های بیشتری را با سرعت‌های بالاتر مدیریت کند.

مدیر مخابرات شهرستان نیشابور بیان کرد: هنگامی که یک سازمان به اینترنت مبتنی بر کابل کواکسیال متکی است، عوامل زیادی مانند نوسانات دما، شرایط آب و هوایی، رطوبت و تداخل سیگنال‌های الکترونیکی یا رادیویی وجود دارند که می‌توانند باعث قطعی شوند. فیبر نوری نسبت به عوامل عنوان شده مقاومت بالاتری را دارد.

وی اذعان کرد: فیبر به جای برق برای انتقال داده به نور متکی است و این باعث می‌شود اتصالات اینترنت فیبر نوری بسیار سریع‌تر که قابلیت دستیابی به پهنای باند بالاتر را دارند تسهیل کند.

بخشدار سرولایت در این جلسه ضمن تشکر از زحمات همکاران حوزه مخابرات اظهار کرد: در راستای توسعه زیرساخت‌های منطقه همکاری و هماهنگی مستمر بین ادارات و سازمان‌ها ضروری است، به‌طوری‌که توسعه در یک بخش موجب آسیب رساندن به بخش‌های دیگر نگردد و این کار همکاری و هماهنگی بیش از پیش مسئولان را می‌طلبد.

باقر صدیقی ایجاد وحدت رویه بین ادارات برای پیشرفت پروژه‌ها در کوتاهترین زمان ممکن را مهم ارزیابی و بیان کرد: در توضیح شرایط فنی پروژه توسعه فیبر نوری و اهمیت بسیار بالای آن در افزایش پایداری و کیفیت ارتباطات خواستار همکاری و حمایت دستگاه‌های اجرایی برای تکمیل روند عملیات اجرایی پروژه هستیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اثر کوتاه مدت ریسک‌های سیاسی بر بازار سرمایه
  • آذربایجان شرقی تنها استانی که در انتخابات اسفند ۱۴۰۲، اصلاح طلبان در آن پیروز شدند
  • پیگیر اختصاص اعتبارات به پروژه‌های بخش شباب هستیم
  • آنچه رخ داد خواست و مطالبه مردم بود
  • وحدت و همدلی سلایق مختلف عامل اقتدار ملت ایران است
  • حساسیت بازار بورس به اتفاقات نظامی و سیاسی طبیعی است
  • مطالبه‌گری باید در دست جریان انقلابی باشد
  • ‌انتقام از رژیم صهیونیستی مطالبه مردم ایران بود
  • تأمین آب پایدار مهمترین مطالبه مردم سرولایت
  • جشن وحدت مردم پس از وعده صادق+ عکس