Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان بهداشت جهانی اعلام کرد شمار تلفات درگیری‌ها در حومه طرابلس پایتخت لیبی به ۵۶۲ کشته رسید. به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، سازمان بهداشت جهانی در تازه‌ترین گزارش خود اعلام کرد که شمار تلفات درگیری‌ها در حومه پایتخت لیبی به ۵۶۲ کشته رسیده است که ۴۰ نفر آن‌ها غیر نظامی هستند.

طبق این گزارش، همچنین تعداد مجروحان به ۲ هزار و ۸۵۵ نفر رسیده که ۱۰۶ نفر از آن‌ها غیر نظامی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نیرو‌های شرق لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر از چهارم آوریل گذشته پیشروی به سمت طرابلس با هدف تصرف این شهر را آغاز کرده‌اند، اما تاکنون با مقاومت شدید نیرو‌های دولت وفاق ملی مواجه شده و موفق نشده‌اند به داخل این شهر نفوذ کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بهداشت جهانی خلیفه حفتر غیر نظامی پایتخت لیبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵ درصدی نزاع در مازندران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، مدیر کل پزشکی قانونی مازندران آمار معاینات انجام شده نزاع، سال گذشته در استان را ۱۹ هزار و ۲۵۷ نفر (۱۲ هزار ۵۵۲ نفر مرد و ما بقی زن) اعلام کرد و گفت: این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۵ درصد افزایش داشت.

علی عباسی افزود: بر اساس گزارش ارسالی از مراکز استان، بیشترین نزاع به ترتیب مربوط به شهر‌های ساری و میاندرود با عدد ۳ هزار ۱۳۱، بابل با عدد ۲ هزار ۲۹۱ و نوشهر، چالوس با عدد هزار ۹۵۲ نفر و کمترین نزاع در شهرستان سوادکوه با عدد ۳۷۱ نفر ثبت شده است.

او گفت: بر اساس آمار ارجاعی از مراکز استان، خرداد با ۲ هزار ۴، مرداد با هزار و ۸۳۴ و تیر با هزار و ۷۲۷ به ترتیب بیشترین و بهمن ماه با هزار و ۳۱۷ نفر کمترین مورد نزاع گزارش شده است.

مدیر کل پزشکی قانونی استان با تاکید بر اینکه نزاع و درگیری بیشترین دلیل مراجعه افراد به مراکز پزشکی قانونی است، تصریح کرد: بخش قابل توجهی از افراد به دنبال وقوع نزاع و درگیری از طرف مراجع قضایی و انتظامی به مراکز پزشکی قانونی ارجاع می‌شود که بر اساس نوع و میزان آسیب دیدگی با توجه به قانون مجازات اسلامی برای آنان گواهی صادر می شود.

این مقام اجرایی استان یکی از دلایل بالا بودن آمار نزاع را پائین بودن سطح تحمل افراد در جامعه دانست و گفت: میتوان با آموزش مهارت‌های زندگی به خصوص در سنین پایین میزان تحمل افراد را در شرایط استرس بالا برد تا افراد به جای درگیری فیزیکی، با بحث، گفتگو و تفاهم مشکلات فی ما بین را حل و فصل کنند.

دیگر خبرها

  • کشته شدن نظامی صهیونیست در شمال غزه
  • لحظه هولناک تصادف ۲ بالگرد نظامی | ۱۰ سرنشین کشته شدند + فیلم
  • برخورد دو بالگرد نظامی در مالزی ۱۰ کشته برجای گذاشت+ فیلم
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • بهره مندی سازمان سپند از تخفیف های صنایع نظامی
  • افزایش ۵ درصدی نزاع و درگیری در مازندران
  • افزایش ۵ درصدی نزاع در مازندران
  • کمک آمریکا به اوکراین باعث طولانی شدن و افزایش تلفات جنگ می‌شود
  • (ویدئو) اعتراف وزیر امنیت اسرائیل به تلفات شدید حمله ایران
  • (ویدئو) اعتراف وزیر امنیت ملی اسرائیل به تلفات شدید حمله ایران