Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  ازقم؛علیرضا نجاتی دوبنده پوش قمی وزن ۶۰ کیلوگرم تیم کشتی فرنگی کشورمان در مسابقات جام تورلیخانوف قزاقستان پس از کسب سه پیروزی در نیمه نهایی حریفی از روسیه را شکست داد و در بازی پایانی هم بر کشتی گیری از کشور میزبان غلبه کرد و مدال طلا را بر گردن آویخت.

محمد جواد رضایی دیگر فرنگی کار قمی در وزن ۶۷ کیلوگرم در مرحله یک چهارم نهایی شکست خورد و به جدول شانس مجدد رفت و با کسب دو پیروزی مدال برنز را تصاحب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام بولات تورلیخانوف با حضور ۱۸۱ کشتی گیر از سیزده کشور در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد و تیم منتخب کشورمان با یک طلا، یک نقره و سه برنز در رده بندی تیمی عنوان دومی را از آن خود کرد.

انتهای پیام/ح

دو مدال خوشرنگ، ره آورد فرنگی کاران قمی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، محمدهادی ساروی با شکست حریف قزاقستانی‌اش مدال طلای مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا را از آن خود کرد. او که پیش از این 9 بر صفر بالتمونخ مغول و 8 بر صفر یئول ون از کره جنوبی را برده بود، در فینال وزن 97 کیلوگرم قهرمانی آسیا مقابل یوسوف ماتسی‌اف قزاق قرار گرفت که این کشتی را 9 بر صفر برد و مدال طلای آسیا را از آن خود کرد.

تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان در روز دوم مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا چهار فینالیست و یک کشتی‌گیر در رده‌بندی داشت که امیررضا ده‌بزرگی با شکست حریفش صاحب مدال برنز وزن 60 کیلوگرم شد و سعید اسماعیلی هم با غلبه بر حریف قرقیزستانی در فینال 67 کیلوگرم به مدال طلای آسیا رسید، اما محمدرضا رستمی و رسول گرمسیری فینال اوزان 72 و 82 کیلوگرم را به حریفان ژاپنی‌شان باختند.

پایان‌بخش کشتی‌های امروز برای تیم ملی فرنگی کشورمان هم فینال 97 کیلوگرم بود که ساروی این مسابقه را به سود خود تمام کرد و قهرمان آسیا شد.

در روز اول این مسابقات هم ناصر علیزاده و امین میرزازاده در 87 و 130 کیلوگرم به نشان طلا رسیدند، پویا دادمرز در 55 کیلوگرم صاحب نشان نقره شد و ایمان محمدی در 63 کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.

به این ترتیب شاگردان حسن رنگرز با چهار طلای اسماعیلی، علیزاده، ساروی و میرزازاده و سه نقره دادمرز، رستمی و گرمسیری و دو برنز ده‌بزرگی و محمدی و مجموع 9 مدال به کار خود در پیکارهای آسیایی خاتمه دادند.

۲۵۸ ۲۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1896033

دیگر خبرها

  • تبریک کمیته ملی المپیک به قهرمانی مقتدرانه فرنگی کاران در آسیا
  • افتخار آفرینی فرنگی کاران خوزستان در آسیا
  • مدال‌آوران ۱۰وزن کشتی فرنگی آسیا ۲۰۲۴
  • ۴ مدال طلای فرنگی‌کاران ایران در آسیا
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید
  • رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/ دست رستمی به مدال طلا نرسید + فیلم
  • اسماعیلی: کشتی گیران آسیایی در فرنگی پیشرفت زیادی داشتند
  • قهرمانی پدیده کشتی فرنگی در آسیا/ اسماعیلی رقیب گرایی برای المپیک شد
  • ۵ طلا و یک برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور
  • ۵ طلا و ۱ برنز در انتظار فرنگی‌کاران کشور