Web Analytics Made Easy - Statcounter

بازیگر فیلم «رگ خواب» گفت: اگر زنده باشم هر ساله و همیشه در شب‌های قدر به عزاداری و خلوت با پروردگار مشغول خواهم بود. این حضور همواره برای من افتخاری بزرگ است. ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۹ رسانه ها خواندنی نظرات - اخبار رسانه ها -

به گزارش گروه رسانه های خبرگزاری تسنیم، کوروش تهامی بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به فرارسیدن شب‌های قدر و عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام علی (ع) درخصوص علاقه شخصی خود برای حضور در مراسم شب های قدر گفت: این روزها شاید به دلیل مشغله کاری و ضبط و حضور سر صحنه فیلمبرداری زمان دست خودم نباشد اما من از گذشته در مراسم شب ‌های قدر شرکت کرده ام و این روزها هم اگر فرصتی باشد و سر کار نباشم با عشق به شب‌زنده داری می پردازم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



بازیگر فیلم "رگ خواب" درباره شب‌های قدر امسال افزود: امسال هم با وجود اینکه چندین کار پیشنهاد شده اما اگر سر فیلمبرداری اثر خاصی نباشم در ادامه به مراسم شب زنده داری شب های قدر خواهم رفت و کمی خلوت می کنم.

وی از حضور خود در مراسم شب قدر از کودکی خبر داد و اشاره کرد: ما در محله خودمان واقع در نیاوران همیشه همراه پدر از کودکی به مراسم شب های قدر می رفتیم و می خواهم اگر خدا بخواهد امسال هم برای این مراسم به محله قدیمی خودمان بروم.

تهامی با عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت حضرت علی (ع) خاطرنشان کرد: من هم به نوبه خود شهادت امام اول شیعیان امام علی (ع) را به تمامی دوستداران و دلدادگان آن حضرت تسلیت عرض می‌کنم. اگر زنده باشم هر ساله و همیشه در شب‌های قدر به عزاداری و خلوت با پروردگار مشغول خواهم بود. این حضور همواره برای من افتخاری بزرگ است.

انتهای پیام/

بازگشت به صفحه رسانه‌ها

R41383/P/S9,1299/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!

باشگاه استقلال مجبور به اجرای یک حکم است.

طرفداری | حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد.

به نقل از فرهیختگان، تیم فوتبال استقلال در فصل جاری هنوز نتوانسته براساس بندهای درج‌شده در قرارداد بازیکنان، تعهدات خود را عملیاتی کرده و این موضوع باعث شده مدیران این باشگاه از تعهدات خود عقب باشند. این در حالی است که این باشگاه در قراردادی مشکوک در ابتدای فصل با شرکت تمشک (کاسکو) برای اسپانسرینگ روی پیراهن این تیم به توافق رسید که البته این همکاری سرانجام درستی نداشت.

استقلالی‌ها قراردادی ۲۰ میلیاردی را با کاسکو منعقد کرده و هنوز بخش اعظمی از آن باقی مانده و وصول نشده است. این موضوع مورد شکایت باشگاه استقلال قرار گرفته تا جایی که شنیده می‌شود حکم جلب مدیران شرکت مقروض به استقلال صادر شده است. بر همین اساس شنیده می‌شود باشگاه استقلال ناچار به اجرای حکم و دستگیری مدیرعامل شرکت یاد‌شده تا زمان وصول بدهی خود خواهد بود. همچنین درباره شرکت همراه اول، اسپانسر فصل قبل استقلال نیز شنیده می‌شود تلاش‌ها برای زنده شدن مطالبات فصل گذشته این باشگاه ادامه داشته تا جایی که شنیده می‌شود احتمالا نیمی از این مطالبات زنده خواهد شد. همراه اول به عنوان اسپانسر فصل گذشته استقلال، به بهانه نداشتن قرارداد مکتوب با باشگاه از پرداخت مطالبات استقلال تا به امروز سر باز زده است.

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • نبرد بزرگی که پس از مرگ انسان آغاز می‌شود
  • تصویر عزاداری زن فلسطینی، عکس خبری برگزیده سال شد
  • افتخار خدمت رسانی ۱۶۰ هزار خادم یار به زائران امام رضا (ع)
  • رسانه‌ها بزرگی عملیات وعده صادق را تبیین کنند
  • می خواهم زنده بمانم در برنامه گل یا پوچ
  • ایران به برکت مردم و نظامیان ما پرچمدار ظلم‌ستیزی در جهان شده است
  • حکم جلب اسپانسر استقلال صادر شد!
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • امام موسی صدر و سیدحسن نصرالله مایه افتخار جهان اسلام هستند
  • آیین تکیه خوانی، سنت عزاداری و علم کشی