Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - ترتیب چینش تیم‌های راه یافته به فصل بعد لیگ قهرمانان اروپا در گروه‌های هشت‌گانه این رقابت‌ها مشخص شد. ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با پایان فصل سری A سیدبندی قرعه‌کشی مرحله گروهی فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا مشخص شد.

طبق مقررات لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانان لیگ‌های اسپانیا، ایتالیا، انگلیس، آلمان، فرانسه، روسیه و نیز مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها و قهرمان لیگ اروپا در سید یک قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 به این ترتیب در میان 26 تیم راه یافته به مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، تیم‌های بارسلونای اسپانیا، یوونتوس ایتالیا، منچسترسیتی انگلیس، بایرن مونیخ آلمان، پاری‌سن‌ژرمن فرانسه، زنیت روسیه و برنده فینال لیگ قهرمانان اروپا میان لیورپول و تاتنهام (هر دو از انگلیس) و برنده لیگ اروپا میان چلسی و آرسنال (هر دو از انگلیس) در سید یک برای تبدیل شدن به سرگروه گروهای هشت‌گانه قرار خواهند گرفت.

در سید دوم فعلاً چهره 6 تیم مشخص شده است و این تیم‌ها عبارتند از: رئال مادرید واتلتیکومادرید اسپانیا ، بوروسیا دورتموند آلمان، ناپولی ایتالیا، شاختار دونتسک اوکراین و بازنده فینال قهرمان لیگ قهرمانان یعنی یکی از دو تیم تاتنهام یا لیورپول قرار خواهد گرفت.

فوتبال جهان| اینتر به لیگ قهرمانان رسید/ آتالانتا، میلان را جا گذاشت و اروپایی شد

 

همچنین تاکنون حضور 5 تیم در سید سوم رقابت‌ها قطعی است. این سید شامل تیم‌های بنفیکای پرتغال، بایرلورکوزن و سالزبورگ اتریش آلمان، والنسیای اسپانیا و اینتر ایتالیا می‌شود.

و اما در چهارمین سید هم تا الان حضور تیم‌های لکوموتیو مسکوی روسیه، خنک بلژیک، گالاتاسرای ترکیه، لایپزیگ آلمان، آتالانتای ایتالیا و لیل فرانسه قرار دارند.

حضور تمام تیم‌های فوق به جز آرسنال (مگر با پیروزی در فینال لیگ اروپا) در مرحله گروهی لیگ قهرمانان فصل آینده قطعی است چرا که تیم‌‌های لیورپول، تاتنهام و چلسی از طریق کسب سهمیه در لیگ برتر نیز صعود کرده‌اند. به این ترتیب 6 تیم دیگر باقی می‌ماند که چهره این 6 تیم با برگزاری مراحل مقدماتی و پلی‌آف مشخص می‌شود.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط لیگ قهرمانان اروپا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ قهرمانان اروپا لیگ قهرمانان اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پخش رقابت‌های لیگ‌ انگلیس، اسپانیا و آلمان از تلویزیون

از رقابت‌های لیگ انگلیس، اسپانیا و آلمان امروز (۲۵ فروردین ماه) چهار دیدار از شبکه‌های سه و ورزش سیما پخش می‌شوند.

به گزارش ایسنا، از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، دیدار منچسترسیتی ـ لوتون امروز ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما زنده پخش می‌شود. این دیدار توسط نیما تاجیک گزارش خواهد شد.

همچنین از رقابت‌های لیگ اسپانیا دو دیدار مایورکا ـ رئال مادرید امشب ساعت ۲۰ و کادیز بارسلونا ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

از رقابت‌های لیگ آلمان نیز دیدار بایرن مونیخ ـ کلن امروز ساعت ۱۷ از شبکه ورزش سیما پخش خواهد شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: مجری پیشکسوت ورزش و رادیو در بخش مراقبت های ویژه تا پایان ۱۴۰۴ این شهرها صاحب سالن‌ های سینما می‌شوند

دیگر خبرها

  • پیش بازی بارسلونا و پاری سن ژرمن؛ آماده برای یک جنگ تمام‌عیار
  • پیش بازی دورتموند - اتلتیکو مادرید؛ برداشت دوم از قصه نبرد نمایندگان آلمان و اسپانیا
  • جهت حمایت از تیم برای جدال با پاری سن ژرمن: حضور خوان لاپورتا در تمرینات بارسلونا
  • اعلام اسامی داوران دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • کانادایی‌ها مغلوب تیم ملی بسکتبال با ویلچر مردان شدند
  • هشدار مهم ستاره یووه: شاید فصل بعد نباشم
  • پیاده‌روترین شهر جهان کجاست؟
  • شرکت در دور دوم انتخابات برای چه گروهی مجاز است؟
  • مصاحبه قدیمی علی دایی در آلمان پس از گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم)
  • پخش رقابت‌های لیگ‌ انگلیس، اسپانیا و آلمان از تلویزیون