Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه ایران که در دومین مقصد سفرش به منطقه در کویت به سر می‌برد، امروز (دوشنبه) با «شیخ خالد الحمد الصباح» معاون نخست وزیر و وزیر خارجه کویت دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار عراقچی با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر استقرار صلح و ثبات در منطقه مهم خلیج فارس خاطرنشان کرد: امنیت مفهومی یکپارچه و غیرقابل تفکیک است و حوزه‌های سیاسی و اقتصادی را همزمان در بر می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی تاکید کرد سیاست تحریمی آمریکا در حقیقت امنیت کل منطقه را در خطر قرار داده است و کشور‌های منطقه باید نسبت به این تهدید هوشیار باشند.   عراقچی با اشاره به رویکرد مسئولانه جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات منطقه‌ای افزود: گفتگو و رایزنی با کشور‌های منطقه از مبانی سیاست خارجی کشورمان بوده و بر همین اساس جمهوری اسلامی آمادگی دارد از طریق ایجاد سازوکار‌های منطقه‌ای وارد گفتگو و تعامل سازنده با این کشور‌ها شود.
شیخ خالد الحمد الصباح معاون نخست وزیر و وزیر خارجه کویت نیز ضمن خوش آمدگویی به معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به وضعیت فعلی در منطقه بر استمرار رایزنی‌ها و دیدار‌ها بین کشور‌های همسایه و ضرورت گفتگو برای حل و فصل بحران‌ها تاکید کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت خارجه عراقچی معاون وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل

حسین امیر عیداللهیان وزیر خارجه ایران که در نیویورک به سر می برد، عصر پنجشنبه به وقت محلی با آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش مشرق، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران که برای شرکت در نشست شورای امنیت سازمان به نیویورک سفر کرده است، پس از سخنرانی در این شورا با آنتونیو گوترش دبیر کل سازمان ملل دیدار و طرفین درباره آخرین تحولات منطقه غرب آسیا ( خاورمیانه) و مسائل بین المللی گفتگو کرد.

خبر تکمیلی متعاقبا ارسال می گردد

دیگر خبرها

  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه گفتگو کردند
  • وزرای خارجه ایران و الجزایر درباره تحولات منطقه‌ گفت‌وگو کردند
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدارو گفتگو کرد
  • وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل دیدار و گفتگو کرد
  • دیدار وزیر خارجه ایران با دبیر کل سازمان ملل
  • اردن: ایران قصد افزایش تنش ندارد
  • سخنگوی وزارت خارجه : تحت تأثیر هیاهوی سیاسی و تبلیغاتی بانیان شرایط موجود در منطقه و جهان قرار نمی‌گیریم
  • وزیر خارجه قطر سیاست‌های رژیم اشغالگر را محکوم کرد
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با وزیر امور خارجه
  • جمهوری اسلامی برای منطقه نعمت است