Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «سید عباس عراقچی» معاون سیاسی وزیر امور خارجه در ادامه سفر منطقه ای خود امروز دوشنبه در کویت با شیخ صباح خالد الحمد آل صباح معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه کویت دیدار کر

در این دیدار عراقچی با اشاره به سیاست اصولی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر استقرار صلح و ثبات در منطقه مهم خلیج فارس خاطرنشان کرد امنیت مفهومی یک پارچه و غیرقابل تفکیک است و حوزه های سیاسی و اقتصادی را همزمان در بر می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی تاکید کرد سیاست تحریمی آمریکا در حقیقت امنیت کل منطقه را در خطر قرار داده است و کشورهای منطقه باید نسبت به این تهدید هوشیار باشند. 

عراقچی با اشاره به رویکرد مسئولانه جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات منطقه ای افزود: گفتگو و رایزنی با کشورهای منطقه از مبانی سیاست خارجی کشورمان بوده و بر همین اساس جمهوری اسلامی آمادگی دارد از طریق ایجاد سازوکارهای منطقه ای وارد گفتگو و تعامل سازنده با این کشورها شود. 

شیخ خالد الحمد الصباح معاون نخست وزیر و وزیر خارجه کویت نیز ضمن خوش آمدگویی به معاون سیاسی وزارت امور خارجه کشورمان با اشاره به وضعیت فعلی در منطقه بر استمرار رایزنی ها و دیدارها بین کشورهای همسایه و ضرورت گفتگو برای حل و فصل بحران ها تاکید کرد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کشورهای منطقه کویت معاون سیاسی وزیر امور خارجه وزیر خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان

سفیر ایران در عربستان با معاون وزیر امور خارجه این کشور دیدار و رایزنی کرد.

به گزارش ایسنا، علیرضا عنایتی، سفیر جمهوری اسلامی ایران در عربستان با سعود السطی، معاون سیاسی وزیر امور خارجه عربستان دیدار و رایزنی کرد.

طبق اعلام وزارت خارجه عربستان، در این دیدار روابط دوجانبه دو کشور و برجسته‌ترین موضوعات مورد علاقه مشترک مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اقدام عجیب سفیر ایران در آذربایجان در گفتگو با خبرنگار زن+ عکس | به دلیل این خطای بد و برای عزت ایران استعفا دهید!
  • اعلام آمادگی ایران برای میزبانی از همایش اقتصادی کشورهای ساحلی خزر
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • سفر امیر عبداللهیان به عشق‌ آباد
  • وزیر امور خارجه در راه ترکمنستان
  • امیرعبداللهیان به ترکمنستان می‌رود
  • امیرعبداللهیان در راه عشق‌آباد
  • امیرعبداللهیان: عازم ترکمنستان هستم
  • دیدار سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان
  • رایزنی سفیر ایران با معاون وزیر خارجه عربستان