Web Analytics Made Easy - Statcounter

مینو رایولا از تمام توانایی خود برای رسیدن به اهدافش در انتقال دی لیخت به بارسا استفاده خواهد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ماتایس دی لیخت، مدافع هلندی آژاکس، تبدیل به یکی از گزینه های اصلی نقل و انتقالات تابستانی برای تیم های بزرگ شده است.

 

 

 

 

درخشش این مدافع 19 ساله در فصل جاری باعث شده تا او سخت مورد توجه تیم هایی چون بارسا، یوونتوس، سیتی، پی اس جی و منچستریونایتد قرار بگیرد و البته گفته می شود که بارسا بیش از دیگر تیم ها برای جذب این بازیکن شانس دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته عنوان شد که منچستریونایتد از تلاش برای جذب دی لیخت دست کشیده؛ چرا که سران باشگاه معتقدند او تصمیم خود برای پیوستن به بارسا را گرفته است.

 

 

 

 

 

در همین رابطه امروز "Manchester Evening News" ادعا کرد که طرح ادعای پیشنهاد 65 میلیون پوندی یونایتد برای جذب دی لیخت، از سوی مینو رایولا، مدیر برنامه های ستاره هلندی بوده تا به این وسیله مسئولان بارسا را برای افزایش دستمزد موکلش تحریک کند. در واقع رایولا با سواستفاده از نام منچستریونایتد قصد داشته بهترین قرارداد ممکن را برای موکلش ببندد.

 

دی لیخت روز گذشته در اردوی تیم ملی هلند تایید کرد که از لیگ برتر و لالیگا پیشنهاد دارد و البته گفت که ممکن است در آژاکس بماند. دی لیخت وعده داد که پس از اتمام لیگ ملت های اروپا، تصمیم نهایی خود را اتخاذ خواهد کرد.

 

آژاکس مینو رایولا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آژاکس مینو رایولا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلخوری ستاره بارسلونا: قدر من را نمی‌دانند

به گزارش "ورزش سه"، رافینیا پس از تلاش فراوان مدیران این باشگاه و با قیمتی قابل توجه به بارسلونا پیوست، اما نتوانست انتظاراتی که از او می‌رفت را برآورده کند و شرایط برایش چندان خوب پیش نرفت. 

این ستاره برزیلی در طول مدت حضورش در این باشگاه با مصدومیت‌های متعددی هم روبرو شد که کار را بیش از پیش برایش دشوار کرد و همین اتفاقات باعث شده است که شایعات بسیاری درباره احتمال فروش او از سوی بارسا در پنجره نقل و انتقالات تابستانی به گوش برسد. 

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی پیش از این گفته بودند که او تمایلی به ترک بارسا ندارد اما حالا روزنامه اسپورت از دلخوری او نسبت به اتفاقات به وجود آمده خبر داده است. رافینیا احساس می‌کند که به اندازه کافی در بارسا مورد تمجید قرار نمی‌گیرد. 

این بازیکن معتقد است که هواداران، اعضای هیئت مدیره و خصوصا رسانه‌ها به اندازه‌ای که باید قدر استعداد و عملکرد خوب او را نمی‌دانند و باور دارد که اگر حمایتی که شایسته‌اش بود را دریافت می‌کرد، می‌توانست نمایش بهتری را در زمین ارائه دهد و شاید همین موضوع باعث شود که بحث جدایی‌اش از بارسا جدی‌تر شود.

دیگر خبرها

  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • عربستان روی مدافع منچستر دست گذاشت
  • ایوان تونی: در سن کوبی مینو ایکس‌باکس بازی می‌کردم
  • اعلام زمان خداحافظی گواردیولا از سیتی
  • بلینگام: اگر انگلیس دوباره می‌باخت، مردم کلی به ما بد و بیراه می‌گفتند
  • گری اونیل، گزینه‌ای جدید برای نیمکت منچستریونایتد
  • ادامه بدشانسی‌های پپ: یک دفاع دیگر هم مصدوم شد
  • من و موسیالا از مونیخ می‌رویم ولی برای تعطیلات!
  • پیروزی 3-0 منچسترسیتی در خانه منچستریونایتد (25 مارس 2014) / فیلم
  • دلخوری ستاره بارسلونا: قدر من را نمی‌دانند