Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@05:51:39 GMT

یادواره آبروی محله در چایپاره برگزار شد

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۲۳۸۴

یادواره آبروی محله در چایپاره برگزار شد

 به گزارش خبرگزاری بسیج از چایپاره،  یادواره شهدای آبروی محله به یاد شهدای والامقام روحانی شهید میرعلی اکبر موسوی و شهیدان قنبری و علیزاده با حضور آحاد مردم و خانواده شهداء برگزار شد.

در ابتدای این یادواره حجت الاسلام قنبری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج چایپاره اظهار کرد: یادواره «آبروی محله» با هدف قدردانی از خانواده‌های معظم شهداء، ترویج فرهنگ ایثار، معرفی حماسه‌ها و فداکاری‌های شهیدان به نسل امروزی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عارف نیا از یادگاران دوران جنگ تحمیلی، افزود: برگزاری یادواره شهدای «آبروی محله» یکی از با ارزش‌ترین و تأثیرگذارترین فعالیت‌های فرهنگی سپاه و بسیج است و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به این معناست که راه و اهداف شهدا را خوب بشناسیم و آن را ادامه دهیم.

این راوی دفاع مقدس در ادامه با تشریح رشادت های رزمندگان دروان دفاع مقدس در عملیات آزادسازی خرمشهر و بررسی ابعاد این عملیات پیچیده، به بیان خاطراتی در مورد دوران دفاع مقدس و جانفشانی های رزمندگان اسلام در آن دوران پرداخت.

وی براندازی نظام و ضربه زدن به اسلام را از اهداف مهم دشمن به ویژه آمریکای جنایتکار برشمرد و تصریح کرد: امروز دشمن با برداشتن نقاب از چهره خود اعلام می کند، که تنها هدف آنها براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران است، که باید در این برهه حساس با تقویت بصیرت، روحیه ولایت مداری و حرکت در خط شهدا، همچون سدی محکم مقابل دشمن بایستیم.

 در پایان از خانواده معظم شهداء با اهداء هدایایی تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۳۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز چهارمحال وبختیاری، متن پیام به شرح زیر است:
خانواده محترم و معزز فرمانده رشید و جانباز دفاع مقدس حاج محمد کیانی
سلام علیکم بماصبرتم
استواری عظمت جانبازان که پس از جانفشانی بی‌ادعا در عرصه‌ی مبارزه با خصم با زخمی بر پیکر و رنجی خاموش در پسِ صلابت آسمانی، تجلی شوکت ایثار را به نظاره نهاده‌اند، شکوه را شرمنده می‌سازد.
جانبازان اسناد زنده‌ای از فرهنگ غنی ایثار و جهاد، تداوم‌بخش روح سلحشوری و مقاومت در جامعه می‌باشند که فیض وجود آنان یکی پس از دیگری به عطر آسمانی شهادت، عالم را عطرآگین می‌کند.
اینجانب عروج ملکوتی فرمانده رشید و جانباز دفاع مقدس حاج محمدکیانی که سال‌ها از خادمان ضیوف الرحمان بوده‌اند را خدمت شما خانواده محترم تسلیت عرض می‌کنم.
علوّ درجات معنوی و روحانی برای آن فرمانده دلیر و جانباز معزز و صبر جمیل و اجر جزیل توأم با صحت و سلامتی برای شما و بازماندگان ارجمند از درگاه خداوند منان مسئلت می‌کنم.

غلامرضا سلیمانی فارسانی
فرمانده سازمان بسیج مستضعفین

دیگر خبرها

  • برگزاری مراسم یادواره شهید حجازی در رومشکان + فیلم و تصاویر
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد
  • پیام تسلیت فرمانده سازمان بسیج مستضعفین در پی درگذشت حاج محمد کیانی
  • برگزاری مراسم شهدای امنیت در یزد
  • برگزاری یادواره شهدا در ملکان
  • حاج محمد کیانی جهادگر و راوی دوران دفاع مقدس
  • هر دستی که به سمت کشور دراز شود قطع می‌شود
  • درگذشت رزمنده دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری