Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-19@22:21:29 GMT

بازگشایی مسیر ریلی گرگان - اینچه برون

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۲۴۷۹

به گزارش ایلنا، سعید رسولی با اشاره به اینکه مسیر ریلی گرگان - اینچه برون در مواجه با سیل اخیر در هفت قطعه واقع در آق‌قلا تخریب شده بود، تصریح کرد: با تلاش بی‌وقفه کارکنان راه‌آهن گلستان و عوامل فنی راه‌آهن این مسیر بازسازی شد.

وی ادامه داد: با بازسازی قطعات ریلی منطقه آق‌قلا قطارهای باری و مسافری توانستند دوباره سیر خود را در این مسیر ترانزیتی و بین‌المللی منتهی به مرز اینچه‌برون از سر گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، ادامه خط مذکور در کشور ترکمنستان نیز در زمان وقوع سیلاب دچار آب‌گرفتگی و تخریب شده بود که راه‌آهن این کشور نیز همزمان مبادرت به تعمیر و بازسازی راه‌آهن خود کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: راه آهن راه آهن جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشایی راه‌های اصلی جنوب سیستان و بلوچستان تا دو روز آینده


داریوش امانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما گفت: امروز بازدیدی از محور‌های جنوب استان سیستان و بلوچستان داشتیم که بر اساس نظرات کارشناسی اولیه، حجم خرابی‌ها هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: ۲۵ راه اصلی و فرعی جنوب استان بسته شده و در حال حاضر همکاران راهداری در حال بازگشایی این مسیر‌ها هستند.
امانی با بیان اینکه راه‌های ارتباطی ۲۵۰ روستای جنوب این استان نیز به دلیل سیل اخیر مسدود شده بیان کرد: ۵۰ گروه فعال و سیار راهداری با ۱۵۰ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری که بخشی از آن از استان‌های معین از جمله هرمزگان، کرمان و راهداری جنوب کرمان عازم استان سیستان بلوچستان شده اند مشغول فعالیت هستند تا در اسرع وقت به بازگشایی مسیر‌ها بپردازند.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تصریح کرد: ظرف ۱۰ روز آینده تمام راه‌های استان بازگشایی خواهد شد که البته اولویت بازگشایی، با راه‌های اصلی مواصلاتی شهرستان چابهار به دیگر نقاط است که امیدواریم ۲۴ یا حداکثر ظرف ۴۸ ساعت آینده بازگشایی شود.
وی همچنین از نجات مسافران دو دستگاه اتوبوس که درگیر سیلاب شده بودند نیز خبر داد.

دیگر خبرها

  • سیلاب مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست
  • سیل مسیر ریلی راه آهن زاهدان - میرجاوه را بست | عکس
  • تردد روان در تمام محورهای برون شهری کشور
  • محورهای مسدود مهرستان بازگشایی شد
  • ماشین آلات راهسازی سایر استان‌ها برای بازگشایی مسیرهای سیستان و بلوچستان بکارگیری شدند
  • بازگشایی راه‌های اصلی جنوب سیستان و بلوچستان تا دو روز آینده
  • مسیر ریلی راه آهن زاهدان_میرجاوه مسدود شد
  • همکاری فنی بنیاد مسکن گلستان در منطقه آزاد اینچه‌برون
  • با مسیر ریلی تبریز آذربایجان، مرکز هاب لجستیکی منطقه بیشتر آشنا شویم
  • حجم سنگین برف گردنه تته کردستان در بهار ۱۴۰۳ + فیلم