Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-16@15:50:04 GMT

خداحافظی قهرمان المپیک در سن ۲۲ سالگی!

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۲۵۱۵

خداحافظی قهرمان المپیک در سن ۲۲ سالگی!

ساموئل جیرارد ۲۲ ساله، قهرمان المپیک زمستانی ۲۰۱۸ از دنیای ورزش قهرمانی خداحافظی کرد. ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۸ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از NBC Sports، سامول جیرارد، دارنده مدال طلای المپیک زمستانی 2018 در شهر پیونگ‌چانگ کره‌جنوبی از کانادا در سن 22 سالگی تصمیم به خداحافظی گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او معتقد است به هدفش در ورزش قهرمانی رسید و توانست توجه همگان را به خود جلب کند.

ساموئل جیرارد درباره دلیل خداحافظی از ورزش قهرمانی در سن 22 سالگی گفت: من ورزش را با احساس خوشایندی ترک می‌کنم. به دقت تصمیم خود را بررسی کردم و آماده برداشتن گام دیگری در زندگی‌ام هستم. مدال طلا را در نخستین دوره حضورم در المپیک کسب کردم. چه چیز بیشتر دیگری می‌توانم بخواهم!

کشف خودروی خونین و گلوله باران قهرمان المپیک در سن‌پترزبورگ

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط هاکی المپیک

منبع: تسنیم

کلیدواژه: هاکی المپیک هاکی المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۵۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال

به گزارش خبرگزاری مهر، مرحله ‌نهایی مسابقات والیبال ساحلی تور آزاد سامیلا تایلند، امروز (سه‌شنبه ۲۸ فروردین) با دو دیدار رده‌بندی و فینال پیگیری شد.

تیم‌ ملی والیبال ساحلی ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) که برای رسیدن به دیدار فینال شش پیروزی برابر هند، مالدیو، قطر، اندونزی، ژاپن و تایلند به دست آورده بود، در آخرین مسابقه خود در این رقابت‌ها به مصاف استرالیا دو (Burnett/Pearse) رفت.

پورعسگری و آقاجانی در این دیدار با نتایج ۲۱ بر ۱۷ و ۲۱ بر ۱۸ مغلوب حریف قدرتمند خود شدند تا به مقام نایب قهرمانی و مدال نقره اکتفا کنند.

والیبال ایران سال ۱۴۰۳ را با عنوان نائب قهرمانی تیم ملی والیبال برفی در مسابقات آسیایی چین آغاز کرد، در ادامه تیم ملی یک ساحلی ایران در تور نووالی موفق به کسب مقام قهرمانی و مدال طلا شد و این تیم امروز در سامیلا به عنوان نایب قهرمانی دست یافت تا در مجموع از زمانی که میلاد تقوی رئیس فدراسیون والیبال شده است، در مدت یک ماه سه مدال برای والیبال ایران ضرب شده باشد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران دو (عبدالحامد میرزاعلی/ابوالحسن خاکی زاده) نیز در این رقابت‌ها حضور داشت که در مرحله مقدماتی دو برد و یک شکست به دست آورد و به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله حذفی شد.

میرزاعلی و خاکی زاده در مرحله نخست حذفی به مصاف استرالیا یک رفت و دو بر صفر با امتیاز مشابه ۲۱ بر ۱۸ مغلوب حریف قدرتمند خود شد و از گردونه رقابت‌ها کنار رفت.

رحمان رئوفی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و غلامرضا بحریه (سرپرست) ملی‌پوشان کشورمان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند. حسن بازدرهوا نیز به عنوان داور در این رقابت‌ها چندین قضاوت داشت.

تیم‌های تایلند یک و نیوزیلند یک نیز در مسابقه رده‌بندی تور آزاد آسیایی سامیلا به مصاف یکدیگر رفتند که نماینده نیوزیلند دو بر یک حریف خود را شکست داد و به مقام سومی و مدال برنز این رقابت‌ها دست یافت.

کد خبر 6079782

دیگر خبرها

  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال
  • فروش مدال قهرمان کوراش جهان برای آزادی زندانیان اسفراین
  • قهرمان کشتی آسیا به ایران بازگشت (عکس)
  • مقانلو: این بار دلم شکست و دل بریدم
  • چرا قهرمان‌های المپیک هم به رسول خادم حسادت می‌کنند؟
  • هدفم دومین مدال المپیک است