Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس ارغوانی رئیس اداره هواشناسی کاشان ضمن اشاره به وقوع طوفان شب گذشته در کاشان اظهار داشت: از امروز تا آخر هفته در مناطق کاشان و آران و بیدگل وضعیت جوی هوا ناپایدار است به نحوی که این ناپایداری به صورت وزش باد شدید و یا نسبتاً شدید، طوفان و بارش رگباری باران بروز می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با بیان اینکه بارش‌های رگباری باران بیشتر در مناطق کوهستانی نمود دارد، افزود: این بارش‌های رگباری باران بیشتر در مناطق قمصر و نیاسر خواهد بود، از لحاظ دمایی نیز امروز و فردا تغییر محسوس دمایی نداریم به نحوی که بیشینه و کمینه دمایی به ترتیب ۳۷ و ۲۱ درجه سانتی گراد است.

رئیس اداره هواشناسی کاشان با بیان اینکه از روز چهارشنبه با کاهش سه درجه‌ای دما رو به رو هستیم، ابراز داشت: با توجه به وزش‌های باد شدید در کاشان توصیه می‌شود تا مردم تا حد امکان از تردد در محیط‌های باز خودداری کرده و در غیر این صورت از عبور و مرور زیر درختان بلند و تیر‌های برق خودداری کنند و همچنین بیماران ریوی در هنگام عبور و مرور از ماسک و یا دستمال مرطوب استفاده کنند.

وی با بیان اینکه رانندگان باید با سرعت و فاصله مطمئنه رانندگی کنند، گفت: روستا‌ها و شهرک‌هایی که در مناطق کویری کاشان قرار دارند در هنگام بروز وزش باد‌های شدید با پدیده گرد و غبار نسبتاً شدید نیز همراه است و بر همین اساس این وضعیت موجب کاهش دید می‌شود.

ارغوانی ضمن اشاره به توصیه‌های قابل توجه به شهروندان اظهار داشت: لازم است مردم از حضور در فضا‌های باز گردشی و تفریحی پرهیز نموده و تردد کودکان و سالخوردگان در سطح شهر انجام نشود؛ همچنین از موتورسیکلت و دوچرخه نیز برای تردد استفاده نشود و در صورت طوفان شدید از پل‌های عابر پیاده استفاده نکنند.

انتهای پیام/م

  وضعیت جوی هوای کاشان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آب و هوا هواشناسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۵۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزش باد شدید

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس هواشناسی استان گفت: با عبور متناوب امواج از فراز منطقه از بعدازظهر امروز به ویژه برای نواحی غربی بارش‌های رگباری پیش بینی شده است.
مبینی افزود: شدت بارش‌های رگباری برای فردا و پس فردا در نواحی شرقی استان خواهد بود.
به گفته وی، چهارمحال و بختیاری دومین استان خشک کشور گزارش شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • سیل و طوفان این‌بار چین را هدف گرفت
  • بارش‌ شدید باران در تهران و ۱۰ استان دیگر | هوا تا این روز سردتر خواهد شد
  • بارش‌های رگباری باران در گیلان
  • وزش باد شدید
  • وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری
  • تخلیه شهر‌های جنوبی چین در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل
  • بارش شدید باران در راه گیلان/ مردم از توقف و برپایی چادر در کنار رودخانه‌ها خودداری کنند
  • صدور هشدار زرد هواشناسی در کاشان
  • ببینید | تصاویری از تخریب بارش باران و طوفان در سراسر آنکارا
  • احتمال بارش‌های شدید در مناطق مرکزی و شمال شرق کشور