Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان گفت: دانش‌آموزان کردستانی با درخشش در مرحله اول دهمین المپیاد نانو و راهیابی ۲۶ نفر به مرحله دوم، رتبه نخست کشوری را کسب کردند. ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، به‌نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی آموزش و پرورش کردستان، رشید قربانی اظهار داشت: دانش‌آموزان استان کردستان با درخشش در مرحله اول دهمین المپیاد نانو و راهیابی 26 نفر به مرحله دوم، رتبه نخست کشوری را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن تبریک این دستاورد ارزشمند افزود: بر اساس گزارش باشگاه نانوی کشور نتایج مرحله اول دهمین المپیاد نانو اعلام و 158 دانش‌آموز برگزیده از میان 18 هزار داوطلب شرکت‌کننده در سطح کشور، موفق به راهیابی به مرحله دوم المپیاد شدند که استان کردستان با 26 برگزیده بالاتر از تمام استان‌های کشور بیشترین تعداد برگزیده را داشت.

کهگیلویه و بویراحمد| دانش آموزان شهرستان لنده با شهدا تجدید میثاق کردندقم|پیشرفت تحصیلی در گروی شناسایی زودهنگام اختلالات یادگیری دانش آموزان استبی مهری به دانش آموزان استثنایی کهگیلویه و بویراحمد؛ محرومیت از فضای آموزشی و ورزشی

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان ادامه داد: در مرحله اول دهمین المپیاد نانو، دانش‌آموز «برزان امیری» از دبیرستان نمونه دولتی خوارزمی شهرستان دهگلان موفق شد رتبه نخست کشوری را کسب کند.

قربانی کسب این موفقیت را حاصل برنامه‌ریزی مطلوب کلیه دست‌اندرکاران امر به‌ویژه معاونت آموزش متوسطه استان، اداره تکنولوژی و گروه‌های آموزشی متوسطه، مدیران و روسای آموزش و پرورش شهرستان‌ها، نواحی و مناطق تابعه، معلمان و پژوهش سراهای دانش‌آموزی دانست و از همکاری و همراهی مدیران مدارس در برگزاری المپیاد نانو و مشارکت دانش‌آموزان قدردانی کرد و این موفقیت را به دانش‌آموزان برگزیده، خانواده‌های آنان و دانش‌آموزان و فرهنگیان استان تبریک گفت.

انتهای پیام/ ز

R7848/P/S6,66/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان

مرحله سوم رقابت های لیگ دسته یکم بسکتبال مردان کشور در گروه R از شامگاه چهارشنبه به میزبانی سنندج شروع شد که در اولین بازی، تیم خانه بسکتبال کردستان با نتیجه ۷۱-۷۵ از هیرکان رشت شکست خورد.

این رقابت ها با حضور تیم های هیرکان رشت، رعد پدافند شیراز، شهرداری گنبد و خانه بسکتبال کردستان برگزار می شود که تیم رعد پدافند شیراز از حضور در این مرحله انصراف داد.

مرحله سوم مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال آقایان با شرکت ۱۶ تیم در چهار گروه برگزار می شود و در پایان هشت تیم به مرحله بعد صعود خواهند کرد.

این رقابت‌ها به مدت سه روز در سالن آزادی سنندج برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • برگزاری المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • آزمون مرحله دوم المپیاد‌های علمی دانش آموزان در تبریز
  • مدارس ما و مدارس آن‌ها
  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • بیش از ۹۰ درصد کردستانی‌ها پایبند به حجاب هستند
  • معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه
  • باخت بسکتبالیست های کردستانی در اولین دیدار لیگ دسته اول مردان
  • دانش‌آموزان در برابر هجمه دشمن هوشیار باشند
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور