Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-20@03:06:46 GMT

افسوس تورج نصر از مرگ پرویز بهرام

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۲۵۹۷

  این دوبلور پیشکسوت در پی درگذشت پرویز بهرام ، صدای ماندگار کشورمام، در گفت‌وگویی درباره تجربه سال‌ها همکاری با او، اظهار می‌کند: وقتی کنار او می‌نشستیم و گویندگی می‌کردیم برایمان افتخار بزرگی بود و از صدای زیبا و گویش او لذت می‌بردیم. آقای بهرام بهترین «شکسپیرین» ایران بود و نقش «اتللو» را هم در زمان‌های گذشته ایفا کرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او زنده‌یاد بهرام را از هنرپیشه های خوب تئاتر ایران می‌داند و می‌گوید: آقای بهرام مردی بسیار باسواد، باوقار و مهربان بودند. در تمام این مدتی که با ایشان همکار بودم، هیچ کدورتی از او ندیدم. هیچ‌گاه ندیدم که به کسی توهین کند یا حرفی ناشایستی بزند. وجود او برای همه ما افتخارآفرین بود.

نصر با بیان اینکه «پرویز بهرام دیگر تکرار نخواهد شد»، ادامه می‌دهد: همان‌طور که صدای بسیاری دیگر از همکارانمان که فوت شدند، دیگر تکرار نشدند. گویندگان زیادی وارد کار دوبله شده‌اند، اما هنوز صدای ماندگاری برای آینده نداریم. ما به دوبله نیاز داریم و دوبله ایران هم باید بعد از ما باقی بماند و نه اینکه تمام بشود؛ اما متأسفانه تمام می‌شود.

این دوبلور پیشکسوت خاطرنشان می‌کند: تعداد زیادی از نسل جدید که وارد حرفه دوبله شده‌اند خوب هستند، اما ماندگار نخواهند شد. به خاطر اینکه دیگر فیلم خوب نیست و کار خوب هم به آن صورت انجام نمی‌شود. همچنین با وجود اینکه تکنولوژی به کار دوبله سرعت داده، اما دوبله ایران دیگر حال و هوای گذشته را ندارد.

 پرویز بهرام، صدای ماندگار دوبله ایران صبح امروز – دوشنبه – ششم خرداد ماه در سن ۹۰ سالگی درگذشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرویز بهرام هنرپیشه دوبلور هنرپیشه پرویز بهرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود

به گزارش خبرنگار مهر، حسن بهرام‌نیا استاندار ایلام روز پنجشنبه ۳۰ فروردین ماه، از پل کیلومتر (۵۶) واقع در مسیر ایلام - مهران بازدید کرد در جریان پیشرفت فیزیکی این پروژه قرار گرفت.

استاندار ایلام در جریان بازدید از پروژه گفت: اعتبارات این پل از محل اربعین تامین شده و تا پایان خردادماه سال‌جاری تکمیل می‌شود.

بهرام‌نیا افزود: پیمانکار این پروژه از پیمانکاران توانمند است که در اربعین همواره بیشترین تلاش را داشتند.

کد خبر 6081649

دیگر خبرها

  • نگاهی به کارنامه هنری بهمن هاشمی، صداپیشه و گوینده
  • صدای آرامش بخش رودخانه در میان کوه‌های روستای بهرام آباد + فیلم
  • پروژه‌های زیرساختی برای اربعین امسال تکمیل می‌شود
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • طرح تقاطع غیرهمسطح صالح آباد در حال اجراست
  • شکست الهلال و افسوس بزرگ برای سپاهان
  • قاب ماندگار اکران مردمی متفاوت فیلم آپاراتچی در اهواز
  • جزئیاتی تازه درباره سال گربه و بهرام افشاری | کمدی متفاوت در سینمای ایران
  • لایروبی انهار کشاورزی در تالش