Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@02:58:13 GMT

دیدار امام جمعه تبریز با خانواده شهدا

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۲۶۳۳

دیدار امام جمعه تبریز با خانواده شهدا

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام و المسلمین سید محمد علی آل هاشم نماینده، ولی فقیه در آذربایجان شرقی ، در ادامه دیدار‌های خود از خانواده شهدا و ایثارگر استان ظهر امروز به دیدار حجت الاسلام علی اصغرحسینی لیلابی از مبارزان انقلاب و رزمنده ۸ سال جنگ تحمیلی و پدر ۲ شهید والامقام دفاع مقدس سید محمد و سید جواد حسینی لیلابی رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهیدان حسینی لیلابی در عملیات‌های خیبر و کربلای ۸ منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمده اند.

وی در ادامه در منزل روحانی مرحوم میرزا اسماعیل قویدل از مبارزان دوران انقلاب و پدر روحانی شهید محمدتقی قویدل حضور یافت و از مادر این شهید الحاجیه خانم خدیجه طاهری والامقام عیادت کرد.

شهید قویدل در عملیات والفجر ۸ به شهادت رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در ادامه این دیدار‌ها در منزل حجت الاسلام سید اسماعیل موسوی پدر شهید والامقام سید احمد موسوی حضور یافت با خانواده وی دیدار و گفتگو کرد.


شهید سبد احمد موسوی در عملیات کربلای ۵ به شهادت رسید.

انتهای پیام/


هم اکنون درآذربایجان شرقی  ۴۴ پدر روحانی شهید وجود دارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شهدا جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ محمود پاکدل معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی و سرپرست معاونت توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی بنیاد شهید و امور ایثارگران، ضمن تبریک عملیات افتخار آمیز وعده صادق و شکسته شدن هیمنه رژیم صهیونیستی گفت: با شکست این رژیم به اهمیت جایگاه ترویج و توسعه فرهنگ ایثار شهادت و مقاومت بیشتر پی می‌بریم و متوجه می‌شویم که فرهنگ ایثار و شهادت و مقاومت نسخه نجات‌بخش بشریت است.

محمود پاکدل با بیان اینکه خانواده‌های شهدا و ایثارگران عاملان و مروجان این فرهنگ هستند و از دیدگاه مردم ما و مردم کشور‌های مظلوم مورد احترام و توجه می‌باشند و شایسته بهترین خدمات و تکریم‌ها هستند، خاطرنشان‌کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران هم تمام تلاش و کوشش خود را برای تکریم این عزیزان بکار گرفته و امسال برای اولین بار افزایش‌های قانونی را در فروردین ماه اعمال کرده است.
پاکدل با اشاره به جزئیات افزایش حقوق سال ۱۴۰۳ ایثارگران، عنوان‌کرد: افزایش حقوق خانواده شهدای نیرو‌های مسلح اعم از حالت اشتغال و بازنشسته و کسانی که در همکاری با نیرو‌های مسلح شهید یا جانباز شده‌اند مطابق مواد ۳۸، ۳۹ و ۴۰ بر اساس احکام صادر شده در اسفند سال قبل افزایش ۲۰ درصدی داشته است.
وی افزود: افزایش حقوق خانواده شهدای غیراستخدام مردمی و جانبازان تبصره یک معادل ۲۰ درصد بر اساس قانون مدیریت خدمات کشوری است. افزایش حقوق شهدای دستگاه‌های اجرایی مطابق ماده ۳۹ است، فعلاً معادل ۲۰ درصد افزایش داده‌ شده است که در تطبیق احکام ارسالی دستگاه‌ها ما‌به التفاوت پس از دریافت حکم اجرا می‌شود. 
معاون مددکاری و مشارکت‌های مردمی بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: حق پرستاری به تعداد ۱۳۸ هزار نفر و با افزایش ۳۵ درصد به مبلغ هر نفر معادل۷میلیون و صدو شصت و شش هزارو يکصدو هشتاد و چهار تومان اقدام شده است که معادل مصوبه شورای عالی کار است. مستمری والدین شهدا از مبلغ ۷ میلیون و ۸۰ هزار به پانزده میلیون تومان به استناد قانون بودجه ۱۴۰۳ افزایش داده شده که معادل ۱۱۴ درصد است.
وی افزود: کمک معیشت ایثارگران با توجه به عدم ابلاغ آیین نامه آن مطابق اسفند سال گذشته پرداخت و به محض ابلاغ آیین‌نامه که مراحل اولیه آن انجام شده است، مابه التفاوت آن واريز می‌شود.

دیگر خبرها

  • منادی شفاف سازی در تولیت
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • حضور در یادواره‌ شهدا وظیفه‌ای ملی و انسانی است
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • خون پاک شهدا نابودی رژیم جنایتکار صهیونیستی را تسریع می کند
  • افزایش حقوق ایثارگران و خانواده شهدا
  • پدر شهید والامقام عبدالرضا هردوانه آسمانی شد
  • قدردانی امیرعبداللهیان از خانواده شهید طهرانی مقدم