Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@14:51:19 GMT

افزایش ۱۸۵ درصدی حجم کنونی سد زاینده رود

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۲۶۵۰

افزایش ۱۸۵ درصدی حجم کنونی سد زاینده رود

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن ساسانی معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان ذخیره کنونی این سد قوسی شکل را ۷۱۳ میلیون مترمکعب اعلام کرد و گفت:اکنون حجم ورودی آب به سد زاینده رود ۱۴۳ و خروجی آن هم ۲۹۵ مترمرکعب بر ثانیه است.

وی حجم کنونی سد زاینده رود ۱۸۵ درصد بیشتر ازمدت مشابه پارسال بیان کرد و افزود: درحالیکه حجم کنونی سد زایندرود حدود ۴۰ درصد کمتر از میانگین درازمدت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



معاون حفاظت و بهره‌برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: هنوز برای تداوم جریان آب زاینده‌رود پس از نیمه دوم خرداد امسال تصمیم گیری نشده است.

سد زاینده رود سال ۱۳۴۹ در ۱۱۰ کیلومتری غرب اصفهان به عنوان یکی از اصلی‌ترین سد‌های مرکز کشور با ظرفیت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون مترمکعب ساخته شده است.

انتهای پیام/م

  آخرین وضعیت سد زاینده رود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو آب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ رئیس جهاد کشاورزی ساوجبلاغ گفت: امسال شاهد افزایش ۲۰ درصدی ظرفیت کشت بهاره در این شهرستان هستیم.

میرزایی افزود: بیش از ۶ هزار هکتار امسال زیر کشت بهاره می روند که انواع صیفی جات ، خیار ، گوجه فرنگی ، پیاز ، بادمجان ، لوبیا سبز ، نخود فرنگی و سبزیجات کشت می شود.

دیگر خبرها

  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر
  • والاس: روسیه بزرگترین تهدید کنونی علیه انگلیس است
  • خبرنگاران با چشم خود اثرات فرونشست بر آثار تاریخی اصفهان را دیدند/ ترک سه انگشتی در دیوار مسجد علیقلی آقا/ آثار تاریخی اصفهان فرو می ریزد؟ (فیلم)
  • قیمت پیاز با مدیریت صادرات متعادل می‌شود
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود
  • افزایش ۲۰‌درصدی کشت بهاره در ساوجبلاغ
  • رنجش اهالی شهرک زاینده رود اصفهان از جاری شدن فاضلاب در سطح معابر + فیلم
  • حقوق شهر اصفهان در بازگشایی‌های زاینده‌رود محقق نشده است
  • پیشرفت ۲۰ درصدی اجرای قانون حدنگار در اراضی کشاورزی استان
  • (ویدئو) مدیریت «پت و مت» در زاینده‌رود؟!