Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-24@15:37:18 GMT

صادرات آلمان به ایران کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۲۶۸۷

به گزارش فارس به نقل از هرالد، یک کارشناس تجاری آلمان می‌گوید، تجارت شرکت‌های آلمانی با ایران به شدت کاهش یافته است.

وُلکِر تریر، رئیس تجارت خارجی اتحادیه اتاق های بازرگانی و صنعت آلمان گفت صادرات آلمان به ایران در سه ماه نخست امسال به نسبت مدت مشابه پارسال50 درصد کاهش یافته و در عین حال صادرات ایران به آلمان نیز در همین مدت حدود 42 درصد کمتر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تریر گفت: 120 شرکت آلمانی در ایران فعال بودند که اکنون تنها 60 شرکت در این کشور فعالند. «تحریم های آمریکا به روابط اقتصادی نظیر تحریم‌های کامل اثر می‌گذارد، زیرا بخش مالی درگیر می‌شود.»

منبع: تابناک

کلیدواژه: صادرات آلمان ایران جوشن کبیر شب قدر مسعود پزشکیان عبدالرضا مصری معامله قرن استراماچونی پرویز بهرام شینزو آبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد

مهدی ضیغمی، رییس کل سازمان توسعه تجارت ایران در حاشیه نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران و دومین اجلاس همکاری های اقتصادی ایران و آفریقا در جمع خبرنگاران گفت: ایران بازارهای صادراتی عراق را از دست نخواهد داد. امیدواریم توافق جامع تجاری میان ایران و عراق به زودی امضا شود تا ایران بتواند به رقم توافق شده ۲۰ میلیارد دلار در تجارت با این کشور برسد.

ضیغمی در مورد صادرات خودرو از ایران به روسیه اظهار کرد: با مجوزی که از سوی استاندارد روسیه ارسال شده صادرات به روسیه و منطقه اوراسیا اتفاق خواهد افتاد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • صادرات خودرو به اوراسیا کلید می‌خورد
  • شکایت معلمان آلمانی از تشدید خشونت‌ها در بین دانش آموزان
  • لمس یک میلیارد دلاری صادرات به روسیه
  • چین اتهامات جاسوسی آلمان علیه کشورش را رد کرد
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد
  • برلین به کی‌یف وعده ۴۰۰ خودروی زرهی داده بود، اما تحویل مختل شد
  • تقابل شدید آلمان با آزادی بیان برای حمایت یکجانبه از اسرائیل
  • اقدامات دولت برای کمک به تجارت
  • واکاوی راه‌های توسعه تجارت با آفریقا