Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از روسیا الیوم، دولت جدید استرالیا که اسکات موریسون، نخست وزیر منتخب آن را تشکیل داده است یک وزیر عرب با اصالت لبنانی را به این کابینه اضافه کرد.

در دولت جدید استرالیا ۷ وزیر زن و «مایکل سر» با اصالت لبنانی برای تصدی وزارت مسکن و همچنین معاونت وزیر خزانه داری برگزیده شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 موریسون پس از  ۱۰ روز از پیروزی اش در انتخابات فدرالی استرالیا، روز گذشته اعضای کابینه جدید خود و نیز نمایندگان جدید این کشور را در آمریکا و سازمان ملل معرفی کرد.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لبنان استرالیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حقیقت‌یابی و حق‌طلبی ‌ویژگی‌ بارز هنر انقلابی است

ایسنا/خوزستان یک هنرمند تئاتر معتقد است: در هنر انقلابی مظلوم و ظالم به خوبی رصد می‌شوند و حقیقت‌یابی و حق‌طلبی ویژگی بارز آن است.

مصطفی بوعذار به ایسنا گفت: هنر انقلاب اسلامی برگرفته از آرمان‌های انقلاب و گفتمان استکبارستیزی و تحول‌آفرین است.

وی ادامه داد: هفته هنر انقلاب ‌اسلامی دارای مولفه‌های شاخص خود است و یکی از بهترین الگوهای معرفی به نسل جوان هنرمندی است که بنا دارد در جامعه تحول‌آفرین باشد.

این هنرمند تئاتر با بیان این‌که هنرمند انقلابی براساس عقیده، دانش و یافته‌های شخصی از هنر انقلابی دست به خلق آثار هنری می‌پردازد، گفت: مسئولان فرهنگی می‌توانند بسترساز جریان هنر انقلابی باشند.

وی ‌کرد: مدیران فرهنگی باید از شعار دادن پیرامون هنر انقلابی پرهیز کنند چراکه هنر انقلابی با تولید اثر ظهور و بروز می‌کند و نیازمند اقدام و عمل است.

کارگردان برتر چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر گفت: متاسفانه شعارگرایی و کارهای نمایشی در اقدامات مدیران فرهنگی کاملا مشهود است و برخی از مدیران فرهنگی کشور درک صحیحی از شرایط موجود و هنر انقلابی ندارند و این نارسایی‌های فرهنگی حاصل نبود گفتمان هنر انقلابی در جامعه است.

بوعذار اضافه کرد: تا زمانی که به هنر انقلابی پرداخته نشود هیچ‌گاه نمی‌توان انتظار تحول و تاثیرگذاری را به دست هنرمندان انقلابی داشته باشیم.

این هنرمند تئاتر همچنین مدعی است: فرایند انتخاب چهره برتر هنر انقلابی در انحصار یک جریان است که شرایط و ویژگی‌های خود را دارد و بازتابی از هنرمندان انقلابی در گوشه و کنار کشور وجود ندارد. هنرمندان ناشناس و گمنامی که در راستای هنر انقلابی تاثیرات فراوانی داشته‌اند به فراموشی سپرده می‌شوند.

بوعذار با اشاره به برگزاری هفته هنر انقلاب اسلامی بیان کرد: متاسفانه در سال‌های اخیر فرایند انتخاب هنرمندان انقلابی در استان خوزستان براساس رابطه و سلیقه فردی بود که باعث دلزدگی و ناراحتی برخی چهره‌های شاخص هنر انقلابی خوزستان شده بود. هفته هنر انقلاب اسلامی فرصتی برای باز آموزی گفتمان هنر انقلابی و تکریم هنرمندانی است که برای انقلاب اسلامی از جان و مال و هنر خود هزینه می‌کنند.

این هنرمند ادامه داد: برخی به دنبال مصادره‌ کردن عنوان هنرمند انقلابی هستند که هویت آنها برای همگان مشخص است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • راه‌یابی ذوب آهن اصفهان به مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال کشور
  • اسموتریچ و بن گویر چگونه به عمر سیاسی نتانیاهو پایان خواهند داد؟
  • تشدید اختلافات در کابینه نتانیاهو؛ بن گویر خواستار برکناری وزیر جنگ شد
  • پیشنهاد دیوان محاسبات در مجموعه مقررات ارزی بانک مرکزی لحاظ شد
  • حقیقت‌یابی و حق‌طلبی ‌ویژگی‌ بارز هنر انقلابی است
  • پیشنهاد اصلاح مقررات ارزی اجرایی شد
  • طرح پایش و عارضه‌یابی واحدهای صنعتی در کردستان اجرایی می‌شود
  • پایش و عارضه یابی واحدهای صنعتی منجر به توسعه تولید و اشتغال می شود
  • کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در پاسخ به ایران بلاتکلیف ماند
  • اجرایی شدن پیشنهاد اصلاح مقررات ارزی