Web Analytics Made Easy - Statcounter

از طرف دفتر مقام معظم رهبری سفره های افطاری در شهر سرفاریاب با همکاری ستاد نماز جمعه وکمیته امداد شهرستان چرام برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «حجت الاسلام سیدفرج الله پژمان» در حاشیه این مراسم افطاری، گفت: چند سالی است که مردم ولایت‌ مدار سرفاریاب در ماه مبارک رمضان از سفره کریمانه رهبر معظم انقلاب برخوردار می‌ شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه سرفاریاب اظهار داشت: این سفره موجب خیر و برکت در بخش سرفاریاب و برای مردم این شهر بوده و مردم روزه‌ دار سرفاریاب استقبال خوبی از آن دارند.

 

وی ماه مبارک رمضان را بهترین فرصت برای دستگیری از مستمندان دانست و اضافه کرد: ماه مبارک رمضان بهترین فرصت برای خودسازی و تقرب الی‌ الله است و در این ماه  باید تلاش کنیم از فریبندگی دنیا بیرون آمده و به عالم آخرت توجه کنیم.

 

پژمان گفت: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای شکوفایی معنویات در انسان و ذخیره‌ ای برای آخرت است که باید گوش، چشم و زبان را از گناهان حفظ کنیم تا به اجر دنیوی و اخروی برسیم.

  پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر ماه رمضان مراسم شب قدر خبرگزاری شبستان مجلس احیای شب قدر مسجد استان بوشهر نماز جمعه سرفاریاب روزه امام جمعه ماه رمضان مناطق محروم کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال گذشته بیش از ۴۶ هزار گلستانی خون خود را اهدا کردند

فاطمه محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: طی یک سال گذشته ۷۵ هزار و ۷۲۲ نفر به مراکز انتقال خون استان گلستان برای اهدا خون مراجعه کردند که از این تعداد ۴۶ هزار و ۴۰۷ نفر موفق به اهدا خون شدند.

وی افزود: از این تعداد افرادی که خون خود را اهدا کردند ۴۱ هزار و ۸۷۹ نفر به صورت مستمر این کار را انجام می‌دهند و ۱۵ هزار و ۵۶۴ نفر هم جز افراد با سابقه هستند.

مدیرکل انتقال خون استان گلستان گفت: طی یک سال گذشته هشت هزار و ۹۶۴ نفر برای نخستین بار اقدام به خون گیری کردند که از این تعداد چهار هزار و ۲۸۹ نفر بانوان هستند.

وی یادآور شد: با توجه به مراجعات انجام شده و ۱۰.۵۸ درصد نسبت به سال ۱۴۰۱ افزایش اهدا خون داشتیم.

محمدی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان امسال هم هفت هزار و ۲۰۰ نفر به پایگاه‌های انتقال خون مراجعه کردند که از این تعداد ۶ هزار و ۱۶۲ نفر موفق به اهدا خون شدند.

وی با اشاره به اینکه از این تعداد سه هزار و ۷۵۴ نفر به صورت مستمر خون اهدا می‌کنند، افزود: از این تعداد مراجعه کننده در ماه مبارک رمضان ۴۲۶ نفر بانوان بودند و ۹۱۸ نفر هم برای نخستین بار به مراکز خون گیری مراجعه کردند و هزار و ۴۹۰ نفر هم افراد با سابقه هستند.

مدیرکل انتقال خون استان گلستان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر فعالیت چهار پایگاه ثابت اتوبوس و تیم‌های خون گیری سیار هم در محلات شهرهای استان مستقر بودند.

کد خبر 6078533

دیگر خبرها

  • ۷۰۰ مدرسه در سراسر کشور بهسازی و زیباسازی می شوند
  • شهردار سی‌سخت معرفی شد
  • درختان زاگرس تا ۵۰ سال آینده نابود می‌شوند
  • شهردار سی سخت معرفی شد
  • ثبت تصویر دوقلوزایی بز کوهی در منطقه حفاظت شده «خائیز»+ فیلم
  • عملیات وعده صادق متعلق به همه مسلمانان و آزادگان جهان است
  • خوشحالی مردم یاسوج از حمله موشکی سپاه به اسرائیل
  • اردوهای جهادی دانشجویان کردستان به مناطق محروم سروآباد آغاز شد
  • سال گذشته بیش از ۴۶ هزار گلستانی خون خود را اهدا کردند
  • تعامل تمییز و دلچسب با مردم در طرح «زندگی با آیه ها»