Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@17:51:12 GMT

نجات کودک ۱۰ ساله در حادثه سقوط از ساختمان ۵ طبقه

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۲۷۱۸

نجات کودک ۱۰ ساله در حادثه سقوط از ساختمان ۵ طبقه

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران توضیحاتی در خصوص حادثه سقوط پسربچه‌ای ۱۰ ساله در درز انقطاع ساختمانی پنج طبقه ارائه داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به سقوط پسربچه‌ای ۱۰ ساله در درز انقطاع دو ساختمان پنج طبقه واقع در بلوار ابوذر گفت: ساعت ۱۶:۲۸ سقوط این کودک به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد و همان لحظه دو ایستگاه آتش‌نشانی با تجهیزات کامل به محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در بررسی‌ها از فضای میان دو ساختمان پنج طبقه مشخص شد پسربچه‌ای ۱۰ ساله تا پایین‌ترین بخش یعنی طبقه همکف سقوط کرده و نیروهای آتش‌نشانی از طریق انباری، دیوار را شکافته و در شرایط حساسی که کوچک‌ترین اشتباه ممکن بود به این کودک آسیب برساند، این پسربچه ۱۰ ساله را از این فضا خارج کردند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران افزود: خوشبختانه این کودک با حداقل آسیب‌دیدگی، تحویل نیروهای اورژانس شد.

ملکی با اشاره به اینکه حادثه مشابهی، مدتی پیش در یکی دیگر از نقاط شهر تهران رخ داده بود، به پدر و مادرها توصیه کرد که اجازه ندهند به تنهایی کودکانشان به پشت‌بام‌های بدون لبه و محافظ بروند، زیرا خطر سقوط فرزندانشان را تهدید می‌کند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: رونق تولید وعده های روحانی بازار سکه و ارز پرسپولیس آتش نشانی اخبار حوادث سقوط از ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم

سخنگوی اورژانس و فوریت‌های پزشکی اصفهان گفت: با اعلام حادثه غرق‌شدگی در استخر یک باغ به مرکز اورژانس اصفهان، یک واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه اعزام شد.


عباس عابدی افزود: در این حادثه که در خمینی‌شهر رخ داده بود، یک پسربچه چهارساله مصدوم و به بیمارستان ۹ دی منظریه منتقل شد.

او گفت: تصادف زنجیره‌ای خودرو‌های ۲۰۶، مینی‌بوس، آریزو، ال ۹۰ و سمند در محدوده پل تمدن ساعت ۲۲:۵۰ شب گذشته به مرکز اورژانس اصفهان گزارش شد.

عابدی با اشاره به اعزام سه واحد امدادی ۱۱۵ به محل حادثه افزود: ۱۰ نفر شامل ۹ مرد و یک زن در این حادثه مصدوم و هفت نفر از آنها به بیمارستان‌های امین و کاشانی منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • شهردار منطقه ۱۱ تهران : برخی سازمان ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • برخی سازمان‌ها به آتش نشانی اجازه بازدید ایمنی نمی‌دهند
  • اتاق کارگران یک ساختمان سوخت و ۶ کشته بر جای گذاشت
  • غرق شدگی پسربچه ۴ ساله در استخر باغ و تصادف زنجیره‌ای با ۱۰ مصدوم
  • نجات کارگر حادثه دیده در ارتفاع
  • ببینید | آتش سوزی مرگبار در شرق تهران
  • مرگ مرد ۶۰ ساله در محله مجیدیه
  • حریق یک ساختمان مسکونی در تهران جان مرد میانسال را گرفت
  • فوت مرد ۶۰ ساله بر اثر آتش سوزی منزل در شمال تهران
  • محدوده بازار تهران رکورددار ساختمان‌های ناایمن