Web Analytics Made Easy - Statcounter

اشکپور سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: به دنبال در خواست کمک از اورژانس به مرکز پیام غرب استان مازندران تیم اورژانس دوهزار به محل ماموریت واقع درمنطقه کشکو دوهزار اعزام شد.   وی افزود: در این ماموریت، نوزاد پس از تولد بدلیل وصل بودن بند ناف دچار کاهش اکسیژن خون و کبودی شدید شده بود، تیم اورژانس پس از ورود به صحنه و ارزیابی اولیه سریعا شروع به انجام اقدامات درمانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: پس از قطع بند ناف و کلمپ آن سایر اقدامات از جمله اکسیژن تراپی و گرم نگه داشتن نوزاد و پوآر دهان انجام شد.   اشکپور افزود: مادر نوزاد که به دلیل خونریزی دچار ضعف و بیحالی شد تحت اقدامات درمانی توسط تیم اورژانس قرار گرفت.   وی گفت: درنهایت مادر و نوزاد هردو در شرایط مطلوب با حال عمومی خوب به بیمارستان منتقل شدند.   انتهیا پیام/آ

نجات مادر و نوزاد در هراز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اورژانس وزارت بهداشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولد ۱۱۷ نوزاد در کرمان

سید محمد صابری آمار روزانه دانشگاه‌های علوم پزشکی استان کرمان در طرح سلامت نوروزی از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه ۸ فروردین تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه پنج شنبه ۹ فروردین را اعلام کرد.

وی گفت: طی این مدت،  ۱۱۷  نوزاد در استان کرمان به دنیا آمدند و ۳ مورد احیای موفق نیز صورت گرفته است. 

رئیس اورژانس کرمان با اشاره به انتقال ۱۰۰ مصدوم تصادفی و ۱۸۲ بیمار غیرتصادفی با  اورژانس به مراکز درمانی طی ۲۴ ساعت، گفت: ۳۳ مصدوم تصادفی و  ۲۲۳ بیمارغیر تصادفی در محل حادثه درمان شدند.  

وی تعداد بازدید از بیمارستان ها، مراکز بهداشتی و درمانی و پایگاه‌های اورژانس پیش بیمارستانی طی این مدت را  ۳۴ مورد عنوان کرد و افزود: طی ۲۴ ساعت، ۱۱۳ مورد  بازدید در حوزه غذا و دارو صورت گرفته است.  

رئیس اورژانس کرمان با اشاره به اینکه از ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه چهارشنبه ۸ فروردین تا ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه پنج شنبه ۹ فروردین هزار و ۵۳۱ مورد بازدید بهداشتی از اماکن صورت گرفته است، تصریح کرد: طی این بازدید‌ها، ۷۱۱ کیلوگرم مواد غذایی فاسد جمع آوری و ۶ مرکز و  مکان متخلف تعطیل شده اند.  

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تولد ۱۱۷ نوزاد در کرمان
  • نجات بیش از هزار نفر در طرح امداد و نجات نوروزی هلال‌ احمر مازندران
  • نوزاد عجول در این مکان متولد شد
  • حادثه رانندگی در گردنه شلمزار
  • نوزاد عجول زنجانی در آمبولانس متولد شد 
  • تشییع حاجیه خانم صغری کدخدا معروف مادر شهیدان علی و حسین رحیمی
  • گاز مونوکسیدکربن ۸ نفر را در شهرستان سامان مسموم‌کرد
  • ارائه خدمات ۲ هزار امدادگر به مسافران نوروزی مازندران
  • تولد ۳۹ نوزاد در شاهرود/ حال مادران و نوزادان خوب است
  • نجات ۳ کودک متاثر از گازگرفتگی در عباس آباد