Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-16@13:57:32 GMT

تعرض مجدد شهرک نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی

تاریخ انتشار: ۶ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۲۷۷۱

دهها شهرک‌نشین صهیونیست تحت حمایت پلیس رژیم صهیونیستی به مسجد الاقصی تعرض کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پایگاه لبنانی العهد، صهیونیست‌ها همچنان به سلسله تعرض‌های روزمره خود به مسجدالاقصی ادامه می‌دهند.

بر اساس این گزارش، آخرین اخبار از قدس اشغالی حاکی از آن است که مسجدالاقصی بار دیگر مورد تعرض دهها شهرک نشین صهیونیست قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که تعرض شهرک نشینان به مسجدالاقصی با چراغ سبز نظامیان این رژیم اتفاق افتاده است.   شهرک نشینان پس از یورش هتاکانه به مسجدالاقصی اقدام به سر دادن شعارهای ضد اسلامی کردند.   منبع: مهر     

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراخوان حماس برای تشدید مقاومت مردمی در کرانه باختری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد حملات شهرک نشینان اشغالگر صهیونیست به فلسطینیان و خودروها و خانه‌های آنان در روستای بیتین در شمال شرق رام الله، دلیلی واضح و روشنی است بر اینکه این حملات کاملا هدفمند و سازماندهی شده است و تحت نظارت دولت رژیم صهیونیستی انجام می گیرد.

این جنبش در بیانیه ای تاکید کرد که نظامیان اشغالگر اسرائیلی و شهرک نشینان صهیونیست با همکاری هم به پیشبرد طرح های شوم خود به منظور مصادره اراضی فلسطینی و بیرون راندن فلسطینیان از آن ادامه می دهند.

حماس جوانان و مبارزان فلسطینی در کرانه باختری را به تشدید رویارویی و مقابله با نظامیان و شهرک نشینان اشغالگر صهیونیست فراخواند.

این جنبش جامعه جهانی و سازمان ملل را هم به محکومیت جنایات شهرک نشینان صهیونیست و تلاش برای بازخواست و محاکمه سران رژیم صهیونیستی که وحشیانه ترین جنایات را در حق ملت فلسطین مرتکب می شوند،

کد خبر 6078557 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • حماس خواستار تشدید مبارزه با شهرک‌نشینان صهیونیست شد
  • فراخوان حماس برای تشدید مقاومت مردمی در کرانه باختری
  • بقایای موشک های ایرانی در شهرک های صهیونیست نشین! | تصاویر
  • گزارش الجزیره درباره شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری
  • دولت رام الله جنایت‌های شهرک نشینان را محکوم کرد
  • بقایای موشک ایرانی در خیابان‌های شهرک‌های صهیونیست نشین + فیلم
  • صهیونیست‌ها نظامیان بیشتری به کرانه باختری می‌فرستد
  • جمع آوری پیکر ۱۳ شهید دیگر در خان یونس
  • واکنش جهاد اسلامی به تعرض‌های شهرک‌ نشینان به کرانه باختری
  • واکنش جهاد اسلامی به تعرض‌های شهرک‌نشینان به کرانه باختری