Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - یک رسانه اسپانیایی مدعی شده که کاپیتان رئال مادرید از رئیس این باشگاه خواسته با انتقال او به سوپرلیگ چین موافقت کند. ۰۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۸ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه آس، برنامه «سکزتا» در تلویزیون اسپانیا مدعی شده است که سرخیو راموس از فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید درخواست کرده که به او اجازه دهد به سوپرلیگ چین برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

چندی پیش برنامه چیرینگیتوی اسپانیا مدعی شده بود که راموس دیگر قصد ندارد در رئال مادرید بماند و اکنون یکی دیگر از برنامه‌های فوتبال تلویزیون اسپانیا اعلام کرده که مقصد مورد نظر کاپیتان 33 ساله رئالی‌ها یکی از تیم‌های چین است.

این شبکه مدعی شده که راموس جلسه‌ای با حضور او، برادر و مدیربرنامه‌هایش رنه راموس، وکیلش خولیو سن و فلورنتینو پرس برگزار شده و در آن راموس از پرس تقاضا کرده که به او اجازه دهد برود اما پاسخ پرس به او منفی بوده و گفته:«نمی‌توانم به تو اجازه بدهم بروی، رئال مادرید نمی‌تواند کاپیتانش را به تیمی دیگر ببخشد.»

فوتبال جهان| مورینیو: رئال مادرید با بازیکنان شگفت‌انگیز به کارش ادامه خواهد داد/ می‌خواهم قدرتمندتر از همیشه بازگردم

 

طبق این گزارش، سرخیو راموس از چیم یک پیشنهاد مالی هنگفت دریافت کرده که او را بعد از اختلاف پیدا کردن با پرس، بیش از پیش برای ترک رئال مادرید وسوسه کرده است.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط سرخیو راموس رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سرخیو راموس رئال مادرید سرخیو راموس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است

اسطوره فوتبال ایتالیا می‌گوید رئال مادرید پس از حذف منچسترسیتی، اعتماد به نفس زیادی در لیگ قهرمانان دارد.

طرفداری | رئال مادرید امروز در کمپ تمرینی خود یک مهمان ویژه داشت. الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا.

الساندرو دل پیرو، اسطوره فوتبال ایتالیا و یوونتوس امروز در کمپ تمرینی والدبباس حضور یافت تا از نزدیک نظاره‌گر تمرین رئال مادرید باشد. دل پیرو در مصاحبه‌ای به تمجید از رئال مادرید، سرمربی‌اش کارلو آنچلوتی و ستاره جوان این تیم، جود بلینگام پرداخته و شانس این تیم را برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا بالا دانسته است.

تشویق در استادیوم برنابئو

تشویقی که هواداران رئال مادرید در برنابئو به من هدیه دادند، یکی از به یاد ماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است. واقعاً شگفت‌انگیز بود.

کارلو آنچلوتی

آنچلوتی فردی بسیار باهوش است، به بازیکنان و کادر فنی گوش فرا می‌دهد. بهترین ویژگی کارلتو این است که او در محیط کاری ایده آل برای کسب پیروزی های متعدد، روابطی صمیمی ایجاد می‌کند.

جود بلینگام

بزرگترین ویژگی بلینگام، علاوه بر کیفیت فیزیکی، فنی و گلزنی، شخصیت اوست که در باشگاه بزرگی مانند رئال مادرید بازی می کند و بازی کردن با این شخصیت و کنترل احساسات باورنکردنی است. این موضوع تاثیر زیادی روی کیفیت بالای او داشته است.

شانس رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

رئال مادرید پس از حذف منچسترسیتی در مرحله یک چهارم نهایی اعتماد به نفس زیادی دارد و همچنین سابقه بسیار درخشانی در رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دارد.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • الساندرو دل ‌پیرو: تشویق در برنابئو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات دوران حرفه‌ای من است
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • امباپه مغلوب وینی شد؛ رضایت به پست «شماره 9»
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • تمجید اسطوره‌های ورزش جهان از جود بلینگام: پختگی و استعداد او ما را شگفت‌زده کرده است
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • از اندی گارسیا تا نادال؛ جود بلینگام در کنار ستارگان مشهور جهان در مراسم لوریوس / عکس
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس
  • خوشحالی اوزیل از پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا؛ بهترین تیم جهان! / عکس