Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایندگان کشورمان در ماده های مختلف به مصاف حریفان خود رفتند.

طرفداری- در ادامه رقابت‌های جهانی تیراندازی که به میزبانی مونیخ در حال برگزاری است امروز ملی‌پوشان ایران در ماده‌های مختلف به مصاف حریفان رفتند.

در فینال تپانچه ۲۵ متر امروز گلنوش سبقت الهی به مصاف حریفان رفت. بانوی ملی پوش ایران در این مرحله هشتم شد و از کسب مدال بازماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



هانیه رستمیان دیگر ملی پوش کشورمان در این ماده بود که نتوانست راهی فینال شود.

پیش از این پوریا نوروزیان و مهیار صداقت از رسیدن به فینال تفنگ سه وضعیت بازماندند. در تپانچه ۱۰ متر مردان نیز ۲ ملی‌پوش ایران نتوانستند به فینال صعود کنند.

به نقل از فارس، در مسابقات جهانی مونیخ سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو هم توزیع می‌شود کاروان تیراندازی ایران تا کنون یک سهمیه توسط نجمه خدمتی کسب کرده است.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۲۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان روز دوم با راهیابی قایق تک نفره کایاک زنان به فینال

به گزارش خبرنگار مهر، دومین روز از مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی المپیک آسیا و اقیانوسیه امروز جمعه ۳۱ فروردین ماه در توکیوی ژاپن با راهیابی قایق کایاک ۵۰۰ متر زنان کشورمان به فینال پایان یافت.

الناز شفعیان درگروه دوم دور مقدماتی کایاک تکنفره ۵۰۰ متر بانوان در رقابت با حریفانی از ازبکستان، سنگاپور، کره و هنگ‌کنگ با زمان ۲:۱۷.۱۰۷ دقیقه به عنوان قایق چهارم از خط عبور کرد و به دور نیمه نهایی مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان ازبکستان، سنگاپور و کره به ترتیب اول تا سوم شدند.

الناز شفعیان در نیمه نهایی کایاک تکنفره ۵۰۰ متر بانوان در رقابت با حریفانی از تایلند، چین تایپه، هنگ‌کنگ و اندونزی رقابت کرد و با زمان ۲:۱۳.۲۵۹ دقیقه به عنوان قایق اول از خط عبور کرد و به فینال مسابقات راه یافت. در این رقابت نمایندگان تایلند و اندونزی به ترتیب دوم و سوم شدند.

فینال این ماده فردا صبح برگزار می شود. گفتنی است امروز شرایط جوی و آب‌هوایی پیست مسابقات با باد شدید همراه بود.

در دیگر رقابت های امروز، علی آقامیرزایی در ماده ۲۰۰ متر کایاک مردان به مدال برنز رسید. این ماده سهمیه حضور در المپیک را ندارد. قایق دو نفره کانوی مردان هم متشکل از عادل مجللی و کیااسکندانی در فینال در رده پنجم ایستاده و از کسب سهمیه حضور در بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس بازماندند.

مسابقات قایقرانی آبهای آرام قهرمانی آسیا و انتخابی قاره‌ای المپیک از ۳۰ فروردین ماه الی دوم اردیبهشت ماه در توکیوی ژاپن برگزار می شود.

کد خبر 6082466

دیگر خبرها

  • پایان روز دوم با راهیابی قایق تک نفره کایاک زنان به فینال
  • صعود تیم دونفره سبک‌وزن بانوان ایران به فینال
  • در گزینشی المپیک حریفان را دست کم نگیرید
  • صعود دو قایق ایران به فینال مسابقات/امیدواری برای کسب اولین سهمیه
  • صعود ملی‌پوش کایاک ایران به فینال قهرمانی آسیا
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی/ رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • مسابقات قهرمانی فدراسیون جهانی| رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • رستمیان در تپانچه ۲۵ متر پنجم شد
  • هانیه رستمیان به فینال تپانچه ۲۵ متر رسید
  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر برزیل