Web Analytics Made Easy - Statcounter

روزبه چشمی در اقدامی عجیب به مدیران باشگاه الاهلی اعلام کرد که تا بعد از اردوی تیم ملی قصد ندارد تیم مورد نظر خود را انتخاب کند.

به گزارش "ورزش سه"، چند روزی است که رسانه‌های قطری خبر از توافق قطعی باشگاه الاهلی با روزبه‌چشمی می دهند تا این بازیکن فصل بعد در کنار امید ابراهیمی در پست هافبک دفاعی این تیم به میدان برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این بین شایعه شده بود که روزبه چشمی هم اکنون در قطر است تا در تست های پزشکی باشگاه الاهلی شرکت کند و این در حالی بود که این بازیکن هرگز به کشور قطر سفر نکرده بود و برای گذراندن تعطیلات در امارات حضور داشت.

 

با این حال امروز روزبه چشمی از طریق مدیر برنامه‌هایش به مدیران باشگاه الاهلی اعلام کرد که قصد دارد بعد از اردوی تیم ملی در مورد تیم آینده اش تصمیم بگیرد و از مدیران این باشگاه خواست که چند روزی صبر کنند.

دلیلی که چشمی چنین تصمیمی گرفته این است که گفته می‌شود او با چند پیشنهاد خوبی از کشورهای اروپایی که یکی از آنها یک باشگاه ترکیه ای است روبرو شده و به همین دلیل تصمیم ندارد به پیشنهاد باشگاه الأهلی فعلاً پاسخ مثبت بدهد تا بتواند در زمان مناسب بهترین انتخاب را برای فصل آینده انجام بدهد.

 

تیم ملی ایران قرار است در دو بازی دوستانه برابر سوریه و کره جنوبی قرار بگیرد که در این به احتمال فراوان روزبه‌چشمی ۱۶ روز درگیر این مسابقات خواهد بود و قرار است بعد از آن جواب قطعی را به باشگاه الاهلی قطر بدهد.


با این شرایط باید منتظر ماند و دید آیا مدیران باشگاه الأهلی حاضر می‌شوند برای چشمی صبر کنند یا در پست  او بازیکن جدیدی جذب خواهند کرد.


چشمی بعد از ۴ سال حضور در استقلال جدایی اش از این تیم قطعی شده است اما در شرایطی که بسیاری مقصد بعدی او را باشگاه الاهلی قطر می‌دانستند این بازیکن مدیران این باشگاه را در حالت استندبای قرار داده است تا بتواند به پیشنهادهای دیگری که به دستش رسیده هم فکر کند.

 

مدیر برنامه‌های روزبه چشمی در گفتگو با "ورزش سه" این خبر را تایید کرد.

روزبه چشمی نقل و انتقالات 1398 تیم ملی ایران استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: روزبه چشمی نقل و انتقالات 1398 تیم ملی ایران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۳۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محمد مصطفی ابراهیم عبدالله، مربی مطرح مصری، به عنوان مربی دروازه‌بانان تیم‌های هندبال پایه ایران معرفی شد.    محمد عبدالله سوابق فراوانی در حرفه دروازه‌بانی هندبال دارد. وی دروازه‌بان باشگاه الجزیره، طلای الجیش و باشگاه الاهلی در لیگ برتر مصر بوده است.    وی همچنین مربی تیم‌های هندبال نوجوانان و جوانان مصر بود و سوابق مربیگری دروازه‌بانان تیم های هندبال الزمالک مصر، الاهلی مصر، شباب الاهلی دبی، النصر امارات و باشگاه طلایه الجیش مصر را در کارنامه کاری خود دارد.    از دستاورد‌های شخصی محمد عبدالله می‌توان به کسب مقام سوم قهرمانی در لیگ برتر با باشگاه طلایه الجیش در فصل ورزشی ۲۰۰۲/۲۰۰۳، کسب مقام اول قهرمانی در لیگ برتر با باشگاه الاهلی مصر در فصل ورزشی ۲۰۰۳/۲۰۰۴، کسب مقام اول قهرمانی در لیگ برتر با باشگاه طلایه الجیش در فصول ۲۰۰۴/۲۰۰۵ و ۲۰۰۵/۲۰۰۶، حضور در پنجمین دوره مسابقات انتخابی منطقه آفریقا با تیم ملی در مصر در سال ۱۹۹۹، کسب مقام اول در مسابقات قهرمانی آفریقا با تیم زیر ۲۰ سال در فصل ۲۰۱۶، کسب مقام دوم در مسابقات قهرمانی نوجوانان عربی در عربستان سعودی با تیم زیر ۲۰ سال در فصل ۲۰۱۷، کسب مقام دوم با تیم ملی مردان مصر در قهرمانی مدیترانه در مراکش در سال ۲۰۱۸ را بعنوان بخشی از عملکرد وی، اشاره کرد.   با توجه به سیاست‌های فدراسیون هندبال مبنی بر تقویت دروازه‌بانان تیم‌های پایه، قرار است از تجربه و تمرینات محمد عبدالله در تیم‌های نوجوانان و جوانان هندبال پسر ایران استفاده شود.

دیگر خبرها

  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • محمد عبدالله، مربی دروازه‌بان‌های تیم‌های هندبال پایه شد
  • سرنوشت قایدی برای فصل بعد
  • سرنوشت قایدی در فصل آتی
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • تیم هفته امارات با ستاره ایرانی (عکس)
  • یعنی چی که می‌خواهند استراماچونی را جانشین نکونام بکنند | پرسپولیس در کمین استقلال نشسته اما آقایان به دنبال حاشیه‌اند
  • کسب دو نقره و یک برنز تیم ملی بوکس در تورنمنت قرقیزستان
  • کشنده فاو نور چشمی بازار شد
  • بررسی تحولات قیمتی فاو 460 نشان می‌دهد: کشنده فاو نور چشمی بازار شد