Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها با تاکید بر این‌که باید دادگاهی ویژه برای رسیدگی به اخلالگران و محتکران اقتصادی برپا شود گفت: باید به گونه‌ای با محتکران و اخلالگران اقتصادی برخورد شود تا دیگر کسی جرات فساد و احتکار را نکند.

اصغر سلیمی در گفتگو با ایسنا، با اشاره به شناسایی و برخورد با محتکرین کالا و ارز، بیان کرد: مسئولین باید نظارت و قانون‌مداری را در امور خود افزایش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
شفافیت باید در سیستم‌های اداری و ارگان‌ها افزایش یابد. مردم همواره در زمان تحریم‌ها و جنگ در صحنه بودند. امروز نیز مشکل عمده کشور عدم مدیریت و بی‌برنامگی است.

وی در ادامه بیان کرد: امروز ما شاهد افزایش قیمت روزانه در بازار خودرو، مسکن و مواد غذایی هستیم یعنی نظارت به شکل جدی وجود ندارد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عدم نظارت باعث شده تا دلالان و مبتکران سود اصلی را از وضعیت فعلی ببرند و مردم زیر فشار قرار گیرند. مجلس شورای اسلامی و قوه قضائیه باید با اخلالگران اقتصادی و محتکران برخورد جدی کند. باید دادگاه ویژه‌ای برای برخورد با مفسدان و اخلالگران اقتصادی تشکیل شود و هیچ‌گونه اغماضی در حق آن‌ها صورت نگیرد.

وی در ادامه با اشاره بر اهمیت برخورد جدی با محتکران، بیان کرد: باید برخورد بازدارنده با مبتکران کالا و ارز صورت گیرد تا دیگر کسی جرأت نکند با فساد و احتکار حقوق مردم را زیرپا بگذارد.

سلیمی ادامه داد: دولت وظیفه دارد سیستم‌های نظارتی خود را تقویت کند و به طور میدانی با محتکران برخورد کند. از سوی دیگر قوه قضائیه باید به طور جدی در برابر محتکران بایستد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: باید مجازات محتکران عینی و ملموس باشد و مجازاتی بازدارنده پیش‌روی محتکران قرار گیرد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: دادگاه اقتصاد مفسد اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۴۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند

به گزارش جماران؛ به نقل از ایسنا، عضو کمیسیون حقوقی و قضایی از نیروی انتظامی برای اجرای طرح «نور» قدردانی کرد و گفت: ان‌شاءالله نیروی انتظامی با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری، با قدردانی از تلاش‌های نیروی انتظامی در اجرای طرح «نور» و برخورد با هنجارشکنی‌ها گفت: نمایندگان در مدت عمر باقی مانده مجلس نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه عفاف و حجاب به سرمنزل مقصود برسد، پیشدستی کرد. از زحمات سرادار رادان و زیر مجموعه‌اش تقدیر می‌کنیم و ان شاءالله با تدبیر و ظرافت خاص مساله جلوگیری از کشف حجاب را با قدرت و قوت دنبال کند.

نقدعلی گفت: همچنین رییس مجلس گزارش کمیسیون درباره رفع ایرادات شورای نگهبان به لایحه حجاب را امضا کند تا شورای نگهبان مرحله نهایی را برای ابلاغ طی کند و این لایحه کمک کار نیروی انتظامی نهاد‌های امنیتی و بسیج و مردم شود.

وی در تذکر دیگری بیان کرد: مشکلات ارزی و معیشتی به مردم فشار وارد می‌کند. مردم فکر می‌کنند ما در مجلس اطلاعی از وضعیت معیشتی آن‌ها نداریم. انتظار می‌رود جلسه ویژه‌ای به بررسی این مشکلات تشکیل شود تا مردم بدانند ما در مورد موضوع معیشت و مباحث ارزی دغدغه داریم.

دیگر خبرها

  • برخورد شدید با مراکز سقط جنین غیرقانونی در زنجان صورت می گیرد
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم
  • نقدعلی، نماینده مجلس: نیروی انتظامی قبل از آنکه لایحه حجاب به سرمنزل مقصود برسد پیش‌دستی کرد؛ قدردان شماییم/ نمایندگان نسبت به معیشت این عزیزان اقدام کنند که هر روز شهدایی را تقدیم می‌کنند
  • انتقادات تند ذوالنوری از قالیباف در صحن مجلس /قدرت باید به نمایندگان برگردد
  • مجلس باید «نماینده‌محور» باشد نه رییس‎‌محور
  • کنایه تند نماینده مجلس به مراسم ازدواج دختر یک مسئول در هتل اسپیناس پالاس
  • سعیدی، نماینده مجلس: عده‌ای در ناراحت کردن مردم فوق تخصص دارند
  • جذب اعتبارات مورد نیاز طرح‌های آبرسانی البرز ویژه پیگیری می‌شود
  • نظارت برنانوایی‌ها باهدف ارتقای کیفیت نان درآزادشهر انجام می شود
  • زیرساخت‌های جزیره خارگ تقویت می‌شود