Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام نیوز، پس از آنکه دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در توییتی توهین‌آمیز ایران را به "نابودی" تهدید کرد، کانال تلگرامی آمدنیوز در یادداشتی با عنوان "ترامپ و پایان مماشات با رژیم ایران!" با تاکید بر اینکه «بحرین پس از جدایی از ایران در دوران محمدرضا پهلوی به حق خود رسید و مردمانش اکنون از ثروت، رفاه و آسایش و آرامش برخوردارند»، خواستار جدایی و تجزیه استان‌های خوزستان، آذربایجان، کردستان و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. از ایران شد!


جام نیوز با انتشار خبری ذیل تیتر « «آمدنیوز: تنها راه رسیدن مردم به آسایش «تجزیه ایران» است!»  این تلاش خائنانه برای چندپاره کردن کشور را به اطلاع مردم رساند.

 

البته این نخستین بار نیست که کانال آمدنیوز بحث تجزیه ایران را دنبال می‌کند و جام نیوز آن را رسانه ای کرده است.


آمدنیوز طی هفته گذشته و پس از تهدید ترامپ به نابودی ایران، در دو یادداشت جداگانه ضمن استقبال از اظهارات جنگ‌طلبانه رئیس‌جمهور آمریکا، به مقامات آمریکایی گرا داده است که مسیر نابودی ایران از تجزیه کشور می‌گذرد.


پس از آگاهی‌بخشی جام نیوز درباره این نیت شوم، آمدنیوز به‌جای عذرخواهی از مردم ایران و حذف یادداشت توهین‌آمیز خود، در واکنشی عصبی، جام نیوز را به دروغ‌پردازی درباره خود متهم کرد!

 

تصویر کانال آمدنیوز در واکنش به خبر جام نیوز

 


علیرغم بیان توضیحات مبسوط و مستندات کافی در اخبار پیش‌گفته، بار دیگر برای روشن شدن اینکه آیا اخبار و یادداشت‌های آمدنیوز در راستای تجزیه و تکه‌پاره کردن ایران است یا اینکه - حسب ادعای این کانال تلگرامی - جام نیوز می‌خواهد به آمدنیوز برچسب تجزیه‌طلبی بزند، بخش‌هایی از مطالب مورد اشاره را که آمدنیوز پس از توئیت ضدایرانی رئیس‌جمهور آمریکا منتشر کرده است، بازخوانی نموده و قضاوت در این خصوص را به مخاطبان واگذار می‌کنیم.

 


کانال تلگرامی آمدنیوز 30 اردیبهشت -یک روز پس از توییت ضدایرانی ترامپ- در مطلبی با عنوان «جنگی که مقصرش جمهوری اسلامی است» از یک‌سو به توجیه حمله احتمالی آمریکا به ایران پرداخت و از سوی دیگر مردم ایران را به تسلیم شدن در مقابل آمریکا فراخواند.

 

آمدنیوز در بخشی از این یادداشت با هدف ترساندن افکار عمومی ایران، از جنگ احتمالی می‌نویسد: «... تفاوتی که ترامپ با رئیس‌جمهورهای قبلی آمریکا دارد در این است که او در مدتی که بر سر قدرت بوده بارها ثابت کرده هر وعده‌ای که می‌دهد طولی نمی‌کشد که آن را به سرانجام ‌رسانده و عملی می‌کند در این جنگ هیچ شانسی برای ایران وجود ندارد».


آمدنیوز در ادامه، از "خلیج فارس" و "شهرهای جنوبی ایران" به‌عنوان سهم کشورهایی یاد می‌کند که امریکا را در صورت حمله به ایران، همراهی نمایند و می نویسد: «قطعا هم‌پیمانان عربی آمریکا برای همراهی در این جنگ دنبال سهم و سهم‌خواهی خواهند بود و چه سهمی بهتر از خلیج فارس و شهرهای نفتی جنوب ایران؟...»

 

بخشی از یادداشت آمدنیوز با عنوان «جنگی که مقصرش جمهوری اسلامی است»

 

آمدنیوز در یادداشتی دیگر در تاریخ سوم خرداد با عنوان "ترامپ و پایان مماشات با رژیم ایران!" پا را از این هم فراتر گذاشته و با ادعای اینکه «بحرین پس از جدایی از ایران در دوران محمدرضا پهلوی به حق خود رسید و مردمانش اکنون از ثروت، رفاه، آسایش و آرامش برخوردارند»، به‌صورت علنی جدایی استان‌های خوزستان، آذربایجان، کردستان را تنها راه رسیدن به آرامش و آسایش شهروندان این استانها می‌خواند و می‌نویسد: «توییت‌های ترامپ و جمهوری‌خواهان، حاوی آماده‌سازی افکار عمومی برای حمله به ایران است. اقدامی که منجر به فروپاشی جمهوری اسلامی و رسیدن به حق منصفانه، همراه با تقسیم عادلانه منابع خواهد بود. به‌عنوان نمونه در سال ۱۳۵۰ بحرین به حق خود رسید و اکنون ثروت، رفاه، آسایش و آرامش مردم آن با کدام مناطق دیگر ایران قابل قیاس است؟ چرا نباید مردم خوزستان، آذربایجان، کردستان و سایر نقاط به حق تاریخی خود برسند؟»

 

بخشی از یادداشت آمدنیوز به عنوان «ترامپ و پایان مماشات با رژیم ایران!»

 

حال سوال این است که اگر تشویق آمدنیوز برای جدایی استان‌هایی چون خوزستان، کردستان و آذربایجان از ایران با این ادعا که بحرین پس از جدایی در دوران پهلوی، به ثروت، رفاه، آسایش و آرامش رسید، نامش تلاش برای تجزیه و پاره‌پاره کردن ایران و به‌گفته رئیس جمهور آمریکا نابودی ایران نیست، پس نامش چیست؟!

 

 

 

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: آمدنیوز ترامپ تجزیه ایران تجزیه رئیس جمهور آمریکا ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد

به گزارش ایسنا، بایدن در بیانیه‌ای در این باره گفت: من وضعیت اضطراری درباره فدراسیون روسیه و قوانین اضطراری مربوطه در رابطه با مقررات لنگرگیری و جا به جایی شناورهای مرتبط با روسیه در بنادر آمریکا را به مدت یک سال تمدید می‌کنم.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: جو بایدن: رهبران اروپایی ترامپ را به موسولینی تشبیه می‌کنند جو بایدن خطاب به ترامپ: بزرگ شو و توئیت کردن را تمام کن

دیگر خبرها

  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • بایدن ورود کشتی های روسی به بنادر آمریکا را برای یک سال دیگر ممنوع کرد
  • پرینچک: ترکیه حریم هوایی خود روی آمریکا و اسرائیل را ببندد
  • ترامپ : بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج ترامپ از برجام است
  • ترامپ: بایدن مقصر حمله ایران به اسرائیل است
  • آمریکا : شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • کاخ سفید: شرایط فعلی منطقه، نتیجه عملکرد ترامپ با برجام است
  • کربی: شرایط فعلی منطقه، نتیجه خروج دولت ترامپ از برجام است
  • ترامپ هم رئیس‌جمهور بود ایران به رژیم صهیونیستی حمله می‌کرد