Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، نیم‌سال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ دانشگاه‌های کشور رو به پایان است و بر اساس تقویم آموزشی، امتحانات دانشگاه‌های بزرگ کشور از نیمه خرداد ماه آغاز می‌شود.

بر اساس تقویم آموزشی ۱۳ دانشگاه برتر کشور کلاس‌های درسی دانشگاه‌ها در نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۸-۹۷ در نیمه دوم خرداد ماه به اتمام رسیده و با فاصله کمی امتحانات پایان ترم دانشجویان آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه‌های تهران، شهید بهشتی، علم و صنعت، خواجه نصیرالدین طوسی، صنعتی اصفهان، تربیت مدرس و تبریز از ۲۵ خرداد ۹۸ امتحانات دانشجویان آغاز می‌شود و تا نیمه اول تیرماه ۹۸ امتحانات دانشجویان به اتمام می‌رسد.

دانشگاه‌های علامه طباطبایی صنعتی امیرکبیر، صنعتی شریف، اصفهان، فردوسی مشهد و شیراز امتحانات پایان نیم سال دوم سال تحصیلی ۹۷-۹۸ را از دیگر دانشگاه‌ها زود تر آغاز می‌کنند. دانشگاه تربیت مدرس نسبت به سایر دانشگاه‌ها مدت زمان بیشتری را به امتحانات دانشجویان اختصاص داده و زمان امتحانات تا ۱۳ تیرماه به طول خواهد انجامید.

جدول امتحانات دانشگاه‌های بزرگ کشور

ردیف دانشگاه پایان کلاس آغاز امتحانات پایان امتحانات ۱ تهران ۲۲ خرداد ۲۵ خرداد ۵ تیر ۲ علامه طباطبایی ۱۳ خرداد ۱۸ خرداد ۲۹ خرداد ۳ صنعتی امیرکبیر ۱۱ الی ۱۵ خرداد ۱۸ خرداد ۳۰ خرداد، دانشجویان کارشناسی ۴ شهید بهشتی ۲۲ خرداد ۲۵ خرداد ۵ تیر ۵ صنعتی شریف ۸ خرداد ۲۰ خرداد ۴ تیر ۶ علم و صنعت ۲۲ خرداد ۲۵ خرداد ۱۳ تیر ۷ خواجه نصیرالدین طوسی ۲۴ خرداد ۲۵ خرداد ۹ تیر ۸ اصفهان ۱۵ خرداد ۱۸ خرداد ۳۰ خرداد ۹ صنعتی اصفهان ۲۲ خرداد ۲۵ خرداد ۹ تیر ۱۰ تربیت مدرس ۲۲ خرداد ۲۵ خرداد ۱۳ تیر ۱۱ فردوسی مشهد ۱۵ خرداد ۲۱ خرداد ۳ تیر ۱۲ تبریز ۲۲ خرداد ۲۵ خرداد ۱۰ تیر ۱۳ شیراز ۲۲ خرداد ۲۴ خرداد ۵ تیر

کد خبر 4627097 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه های ایران امتحانات پایان ترم دانشجویان تقویم آموزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۵۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، در جلسه‌ای با حضور ماندگاری مدیرعامل شهرک صنعتی جهان آباد با بیک زاده معاون پژوهش و فناوری و امید پناه معاون آموزش دانشگاه فنی حرفه ایی استان و نمایندگانی از صنایع شهرستان میبد برگزار شد.   بیک زاده معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی حرفه‌ای استان در حاشیه این جلسه گفت: این جلسه با هدف تعامل بین دانشگاه وصنعت در جهت هدایت دانش آموختگان به سمت صنعت و جذب آنها درصنایع بود.   معاون پژوهش و فناوری دانشگاه فنی حرفه‌ای استان با بیان اینکه استان یزد استان صنعتی است و مجموعه شهرک‌های صنعتی، نیاز به جذب تکنسین‌های ماهر و آچار به دست دارند افزود: از آنجا که رسالت دانشگاه فنی حرفه‌ای، تربیت تکنسین‌های ماهر و آچار به دست است این توان را دارد که دانش آموختگان خود را در ارتباط با نیاز‌های صنعت هدایت کند.    وی با اشاره به نیازسنجی‌های واقعی که از سوی نمایندگان واحد‌های صنعتی شهرستان در این جلسه داشتند گفت: مقرر شد درقالب تفاهم نامه‌هایی بتوانیم نیاز‌های آنها را درقالب رشته‌هایی که در دانشگاه فنی حرفه‌ای دایر است تامین کنیم.   بیک زاده تصریح کرد: موضوع جذب دانشجو و دانش آموخته‌هایی درقالب طرح‌های بورسیه صنعت یکی دیگر از موضوعات مهم این جلسه بود تا در این زمینه دانش آموختگان خوبی را به صنایع شهرستان هدایت کنیم.

دیگر خبرها

  • هدایت دانشجویان در قالب طرح بورسیه به صنایع میبد
  • مبلغ استفاده دانشجویان از سامانه نان برای پایان نامه ۲ برابر است
  • اشتغال دانشجویان در واحدهای بزرگ تولیدی بر مبنای توانایی/ پایان‌نامه‌ها را کاربردی کردیم
  • نتایج اولیه کنکور دکتری منتشر شد
  • کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • حمایت ۳.۵ میلیاردی دانشگاه امیرکبیر از پایان‌نامه‌های صنعتی
  • اعلام صفر تا صد نقل و انتقال دانشجویان/ ۱۵ خرداد؛ آخرین مهلت نام نویسی 
  • ثبت‌نام آزمون بسندگی زبان عربی از اول اردیبهشت آغاز می‌شود
  • ثبت‌نام آزمون بسندگی زبان عربی از اول اردیبهشت ماه آغاز می‌شود
  • تولید برای اثرگذاری در اقتصاد، باید دانش‌بنیان باشد