Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه الاهلی قطر از توافق نهایی با نبیل الزهر مهاجم مراکشی لگانس اسپانیا خبر داد. ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۰ ورزشی فوتبال ایران نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نبیل الزهر نخستین خرید تابستانی الاهلی در فصل نقل و انتقالات است در حالی که گفته می‌شود وضعیت بازیکنان خارجی این باشگاه تا پایان هفته آینده مشخص خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نبیل الزهر روز دوشنبه وارد دوحه شد و پس از حضور در تست‌های پزشکی قراردادش را با الاهلی به امضا می‌رساند.

باشگاه الاهلی اعلام کرد با توجه به درخواست کادر فنی وضعیت بازیکنان خارجی تا پایان هفته آینده به صورت قطعی مشخص خواهد شد و این در حالی است که پیش از این رسانه‌های قطری از توافق الاهلی با روزبه چشمی خبر داده بودند.

در همین حال  انتظار می‌رود پس از معرفی رسمی نبیل الزهر در روزهای آینده توافق نهایی با مدافع استقلال نیز صورت بگیرد تا در کنار امید ابراهیمی دومین بازیکن ایرانی الاهلی در فصل آینده رقابت‌های فوتبال باشگاهی قطر باشد.

توافق نهایی روزبه چشمی با الاهلی قطر

 

انتهای پیام/

R1015135/P/S3,27/CT1 واژه های کاربردی مرتبط روزبه چشمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: روزبه چشمی روزبه چشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۵۲۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مربی لژیونر ایرانی در راه لیورپول

به گزارش قدس آنلاین، مذاکرات اولیه لیورپول با آرنه اسلوت بسیار مثبت بوده و به زودی شاهد دور بعدی مذاکرات بین طرفین خواهیم بود.

اسلوت از نشستن روی نیمکت لیورپول استقبال می کند اما باشگاه انگلیسی برای استخدام او باید با فاینورد نیز به توافق برسد.

باشگاه هلندی یک سال پیش در مذاکرات با تاتنهام برای صادرکردن مجوز جدایی اسلوت رقمی را درخواست کرد و مطمئنا از لیورپول نیز خواسته مشابهی خواهد داشت.

به نوشته رومانو در قرارداد این مربی 45 ساله با فاینورد بند فسخی وجود ندارد.

دیگر خبرها

  • یوفا تهدید کرد: احتمال محرومیت اسپانیا از یورو
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین - زنجان
  • یک کشته در سانحه رانندگی در آزادراه قزوین- زنجان
  • مربی لژیونر ایرانی در راه لیورپول
  • چه کسی نمی‌خواست روزبه چشمی در استقلال بماند؟
  • تیم فصل آینده مهدی قایدی مشخص شد
  • آخرین خبر از توافق یحیی و تراکتور؛ دستیار سابق گل‌محمدی در راه تبریز
  • سقوط در انتظار 2 لژیونر ایران: زودتر برگردید!
  • مدال برنز بوکسور مازندرانی در قرقیزستان
  • هفته آینده، نخستین پرواز زائران عمره مفرده از مازندران