Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی برنا؛ این تیم در حال همکاری با فرودگاه فرانکفورت است

هدف این استارت آپ آلمانی استفاده از وسایل نقلیه الکتریکی هوایی برای جا به جا کردن شهروندان در مسیرهای کوتاه شهریست تا از این طریق به کاهش ترافیک و آلودگی هوا نیز کمک کنند. به گفته این گروه پهپادهای دو نفره این شرکت قادر به طی کردن مسافت 30 کیلومتر با یک شارژ بوده و به قدری بی صدا هستند که اگر در ارتفاع صد متری پرواز کند صدایشان از زمین شنیده نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرکت طی یک سال گذشته ایده هایش برای طراحی ایستگاه تاکسی های پرنده را به اشتراک گذاشته و در حال همکاری با فرودگاه فرانکفورت در این زمینه است. یکی از ایده های این استارت آپ تعبیه Volo-Port هایی در مکان هایی مانند سقف مراکز خرید است که عملکردی مانند هلی پد دارند و مسافران از طریق تلفن همراهشان قادر به سفارش تاکسی هوایی در این نقاط خواهند بود. اولین پایانه این شرکت از اواخر سال 2019 در سنگاپور قابل استفاده خواهد بود

این کمپانی امروز تصمیمش مبنی بر ساخت اولین ایستگاهش در سنگاپور را علنی کرده. به گفته ولوکوپتر ساخت این مکان نحوه کار چنین سیستمی در دنیای واقعی و شیوه تعامل کاربران با آن را مشخص خواهد کرد، علاوه بر این ساخت این ایستگاه مکانیزم و طراحی بخش انتظار مسافران و جایی که از آن سوار تاکسی خواهند شد را نیز به نمایش خواهد گذاشت. در این مکان شیوه تعویض و شارژ باتری وسیله ها نیز آزمایش می شود.

البته تا در دسترس قرار گرفتن این سرویس در شهرهای بزرگ هنوز فاصله زیادی داریم؛ زیرا همچنان تا عملی شدن این ایده به شکل کامل و دریافت مجوزهای لازم راهی طولانی در پیش است. طبق برنامه های ولوکوپتر اولین ایستگاه آزمایشی این شرکت تا پایان سال 2019 قابل استفاده خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آلودگی هوا تاکسی زمین مسافران وسایل نقلیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۵۳۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان لرستان با شرکت ۳۱۰ دانش آموز برگزیده مرحله قطبی عصر امروز ۳۰ فروردین با معرفی برترین‌ها به پایان رسید.

به گفته عزتی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، مسابقات امسال در ۱۴ رشته آوایی و پژوهشی برگزار شد که۵۰ برگزیده مرحله استانی مردادماه امسال در مشهد مقدس با هم رقابت خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ایستگاه پایانی مسابقات قرآن و عترت در لرستان
  • تخصیص اعتبارات دولتی برای راه اندازی بازارچه خاص بانوان
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین/ سه حادثه طی دو ساعت
  • شب پرحادثه برای آتش نشانی قزوین / سه حادثه طی دو ساعت
  • ایده‌ای جالب و بهداشتی برای استفاده در مکان‌های عمومی (فیلم)
  • اضافه کردن کرایه تاکسی‌فعلا تخلف است ؛ متخلفان را معرفی کنید !
  • نرخ کرایه تاکسی‌ها تا پیش از اردیبهشت‌ماه تغییر نمی‌کند
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • فاز اول «شهرک فناوری» کرمانشاه امسال کلید می‌خورد
  • ورود اولین سری اتوبوس های برقی به چرخه حمل و نقل عمومی کشور؛ ایستگاه اول کرج