Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@05:21:20 GMT

طرز تهیه ورقه کدو

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۵۶۸۸

طرز تهیه ورقه کدو

مواد لازم برای تهیه ورقه کدو

۵ عدد کدو سبز
۳ عدد تخم مرغ
۲۰ گرم کره
نمک و فلفل به مقدار لازم


مراحل تهیه ورقه کدو

برای درست کردن این ورقه‌ی لذیذ اول باید کدوهارو رو سرخ کنین پس پوستشون رو بکنین و بعد به صورت ورقه‌ای مثل تصویر زیر ببرینشون ضخامت هر برش کدو نیم سانت باشه کافیه. بعد دو طرف هر کدوم از برش‌های کدو رو به کمی نمک آغشته کنین.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!




حالا باید کمی روغن داخل ماهیتابه بریزین و وقتی داغ شد ورقه ها‌ی کدو رو داخلش بذارین تا سرخ بشه.


هر دو طرف کدو رو طلایی کنین.


وقتی کدو‌ها سرخ شدن از داخل روغن درشون بیارین و بذارین کنار و بعد کره‌ای که داشتین رو داخل یه ماهیتابه دیگه بذارین و وقتی آب شد کف ماهیتابه رو با ورقه‌های کدو پر کنین.


حالا تخم مرغ هارو با کمی نمک و فلفل هم بزنین تا از لختی دربیان.


بعد تخم مرغ رو روی سطح کدو‌ها بریزین.   حالا باز یه لایه دیگه کدو روی تخم مرغ بچینین و بعد شعله رو ملایم کنین و در ماهیتابه رو بذارین تا تخم مرغ خودش رو بگیره.


بعد ورقه کدو رو برگردونین تا تخم مرغ دو طرف سفت و کمی طلایی بشه.


حالا ورقه‌ی کدو ما آماده سرو کردنه پیشنهاد میکنم این ورقه رو همراه ماست بخورین که خیلی میچسبه.     منبع:دونفره

منبع: پارسینه

کلیدواژه: آشپزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۵۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آسمان عشق آباد متعلق به شش ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، عزت‌اللهی 27 ساله که بعد از انتقال به شباب الاهلی دبی و بازی در لیگ ادنوک، همچنان آمادگی خود را به عنوان یک هافبک دفاعی تراز حفظ کرده، در دومین بازی فیفادی نیز از ابتدا برای تیم ملی به میدان رفت.

عزت‌اللهی این بار هم در معرض رقابت با بازیکنان فیزیکی و خشن ترکمنستان قرار داشت که با ملاطفت داور مواجه شده و برخورد خشن‌تری هم با بازیکنان ایران داشتند اما هافبک دفاعی سرسخت تیم ملی دوئل با آنها را به سود خود خاتمه داد.

نکته جالب در مورد عزت‌اللهی اینکه او حالا به مرز 70 بازی ملی رسیده و در صورتی که بیرانوند در فیفادی خرداد ماه بازی نکند، فرصت این را خواهد داشت تا از رکورد گلر شماره یک تیم ملی نیز عبور کند و به آمار سردار آزمون، مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش نزدیک شود؛ هرچند که سن پایینتری نسبت به این بازیکنان دارد.

هافبک شماره شش تیم ملی که در این بازی محمد قربانی جوان را هم کنار خود داشت و سعی می‌کرد در ایفای نقش این بازیکن تازه وارد نیز به او یاری برساند، در انتقال توپ کمک زیادی به بخش تهاجمی ایران انجام داد.

او حالا خود را آماده رقابت حساس پایان فصل در لیگ امارات می‌کند و سپس فیفادی خرداد ماه فرا خواهد رسید که عزت‌اللهی آماده دیدار حساس با ازبکستان خواهد شد.

دیگر خبرها

  • اسطوره از لیست لیورپول کنار رفت؛ ژابی آلونسو در بایرلورکوزن می‌ماند!
  • (ویدئو) یک ترفند فوق‌العاده ساده برای سفید کردن ماهیتابه
  • طارمی- آزمون و حالا قایدی: چه خط حمله‌ای!
  • قرائتی به «پناه» امام رضا(ع) رسید/بوسه برعمامه درواکنش به تعرض‌ها
  • کاهش فوری تب در منزل
  • آرنولد روی تخت بیمارستان؛ بیماری آرنولد چیست؟
  • آسمان عشق آباد متعلق به شش ایران (عکس)
  • مهاجری خندان‌تر از همیشه در شهر خاطره‌انگیز (عکس)
  • برنامه جدید چلسی: تحول اساسی در کادر پزشکی
  • عکس| سلام ویژه سروش رفیعی بعد از جشن تولد