Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - سرمربی پیشین یوونتوس اعلام کرده که در صورت دریافت پیشنهاد خوب، فصل آینده هم به کارش ادامه می‌دهد اما تنها یک تیم می‌تواند او را متقاعد به انجام این کار کند. ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۷ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سایت گل نوشته است تنها باشگاهی که می‌تواند ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی سابق یوونتوس را متقاعد کند که به استراحت یک ساله نرود، بارسلونا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر نیمکت تمامی تیم‌های بزرگ اروپا پُر یا در شرف ورود یک مربی جدید است، البته در این میان برخی باشگاه‌ها مانند رم هنوز مربی بعدی‌شان را انتخاب نکرده‌اند و برخی دیگر هم مانند منچستریونایتد برای حفظ سرمربی‌شان مردد هستند. با این حال سایت گل نوشته که تنها، جانشینی ارنستو والورده برای آلگری آنقدر وسوسه‌‌انگیز است که به خاطر آن حاضر می‌شود بی‌وقفه به دوران مربیگری‌اش ادامه دهد.

این در حالیست که خوسپ ماریو بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا و کاپیتان تیم لیونل مسی حمایت خود را از والورده اعلام کرده‌اند، البته با توجه به ناکامی بارسلونا در فتح جام حذفی اسپانیا، تغییر نظر بارتومئو غیرممکن نیست.

فوتبال جهان| انتشار فهرست اولیه اخراجی‌های بارسلونا در پایان فصل

آلگری چندی پیش در یک مصاحبه با شبکه DAZN اظهار داشت: برنامه من این است که تنها در صورت وجود یک فرصت خوب به کار برگردم وگرنه قصد دارم  برای یک سال استراحت کنم. من می‌خواهم باشگاهی را انتخاب کنم که در آن از کارم لذت ببرم و بتوانم چیزی کسب کنم.

از مربیگری پاری‌‌سن‌ژرمن، بایرن مونیخ و اینتر به عنوان شغل‌های مورد علاقه آلگری یاد شده اما دو باشگاه اول که به مربیان خود رأی اعتماد داده‌اند و باشگاه سوم هم در آستانه استخدام آنتونیو کونته است. به این ترتیب بارسلونا تنها باشگاه باقی‌مانده است که می‌تواند آلگری را برای صرف‌نظر از رفتن به تعطیلات متقاعد کند، ضمن اینکه مدیر ورزشی این باشگاه آریه‌دو برایدا که پیش از این در میلان هم با آلگری کار کرده است، می‌تواند مسیر این مرد 51 ساله ایتالیایی را برای رفتن به نوکمپ هموار کند.

انتهای پیام/

R1015163/P35350/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط بارسلونا ارنستو والورده آلگری

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارسلونا ارنستو والورده آلگری بارسلونا ارنستو والورده آلگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۶۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش

روز گذشته زن جوانی در حالی که به شدت گریه و بی‌قراری می‌کرد با پلیس تماس گرفت و از سرقت خودرویش در یکی از خیابان‌های شهر بم در استان کرمان در حالی که کودک ۴ ساله‌اش هم داخل خودرو بوده خبر داد.

شاکی گفت: خودرویم کنار خیابان خاموش شد و نمی‌توانستم آن را روشن کنم. بچه‌ام هم داخل خودرو بود. همان موقع ۲ مرد به بهانه کمک برای روشن کردن خودرو به من نزدیک شدند و یکی از آنها پشت فرمان نشست و دیگری شروع به هل دادن خودرو کرد که ناگهان خودرو روشن شد و هر دو سوار بر آن فرار کردند و بچه‌ام را هم با خودرو دزدیدند.

سرهنگ عزت‌الله عبدلی‌نسب فرمانده انتظامی بم در تشریح این خبر گفت: در پی تماس این خانم، تیم‌های گشت انتظامی تمامی محور‌های اصلی و فرعی را تحت کنترل درآورده و در نهایت واحد گشت کلانتری ۱۲ بم در کمتر از یک ساعت خودرو سرقتی را به صورت رها شده در یکی از محله‌های شهر کشف کرد و کودک خردسال را که داخل خودرو بود به والدینش بازگرداند.

وی افزود: بلافاصله پس از این عملیات نیز سارقان فراری با اقدامات اطلاعاتی و پی‌جویی‌های مأموران پلیس آگاهی و کلانتری ۱۲ در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

سرهنگ عبدلی‌نسب گفت: این دو سارق زمانی که این خانم را با خودرو معیوب کنار خیابان مشاهده کرده بودند، در پی روشن کردن خودرو وی اقدام به سرقت خودرو به همراه کودک خردسال درون آن کردند.

وی به شهروندان توصیه کرد: هیچ وقت خودرو خود را در حالت روشن ترک نکنید و در صورت معیوب شدن خودرو به افراد غریبه اعتماد نکنید.

منبع: ایران

tags # اخبار حوادث سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • این بازیکن ۲۱ ساله رئال مادرید دل ژابی آلونسو را برد
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • نبی: هیچ باشگاهی نباید رایگان بودن رقابت‌ها را اعلام کند
  • ربودن کودک چهار ساله با خودرو مادرش
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • ۹۸۱ مادر باردار زنجانی از سقط جنین منصرف شدند
  • امین اسماعیل‌نژاد یک قدم تا اروپایی شدن
  • تِراِشتگن: نداشتن فناوری خط دروازه شرم‌آور است
  • حضور تام بریدی در جشن رئال مادرید و ملاقات با بازیکنان این تیم + عکس