Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس جمهور ونزوئلا پیش از آغاز مذاکرات هیئت نمایندگان دولت این کشور با گروه‌های مخالف در نروژ درباره یافتن راه حل صلح‌آمیز برای بحران ونزوئلا در این مذاکرات ابراز امیدوار کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری میزان؛ «نیکلاس مادورو» درباره یافتن راه حل صلح‌آمیز در مذاکرات نروژ ابراز امیدواری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مادورو طی یک سخنرانی تلویزیونی گفت: قصد داریم بهترین اعتماد را نشان دهیم که قادر به یافتن راه حل‌های صلح‌آمیز برای بحران ونزوئلا هستیم.

وی اعلام کرد که تیم مذاکره کننده دولت ونزوئلا با مخالفان شامل «خورخه رودریگز» وزیر ارتباطات، «هکتور رودریگز» فرماندار ایالت «میراندا» و «خورخه آریازا» است.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، مذاکرات هفته جاری در نروژ، نخستین دور از مذاکرات رو در رو میان نمایندگان مخالفان و دولت ونزوئلا است.

نمایندگانی از هر ۲ گروه وارد نروژ شده‌اند که نمایانگر رویکردی جدید برای حل بحران ونزوئلا است.

در همین حال «خوان گوایدو» سرکرده شورشیان ونزوئلا نیز تأیید کرده که نمایندگانی برای شرکت در این گفت‎وگو‌ها به نروژ اعزام کرده است.

وزارت خارجه نروژ نیز پیش از این گزارش داد که نروژ به عنوان بخشی از مرحله تحقیقاتی، تماس‌های اولیه با سران احزاب اصلی در ونزوئلا برقرار کرده است.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: نیکلاس مادورو ونزوئلا نروژ خوان گوایدو بحران ونزوئلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۶۵۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم

به گزارش خبرنگار مهر، رضا خادمیان در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی سالن جلسات سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه طی سال گذشته این سازمان یک هزار و ۵۷۸ عملیات را در سطح شهر سمنان پوشش داده است، ابراز داشت: طی این عملیات‌ها یک هزار و ۵۹ نفر نجات داده شدند.

وی ضمن بیان اینکه در این حوادث فوتی گزارش داده نشده است، افزود: از این تعداد ۵۲۸ مورد انواع حریق و یک هزار و ۵۰ مورد سایر حوادث را در بر دارد.

رئیس سازمان آتش نشانی سمنان ضمن بیان اینکه بیشتر حریق‌ها ناشی از بی احتیاطی، نقص فنی خودرو و اتصالی برق بوده است، ابراز داشت: ۱۴۲ مورد حریق‌ها از ساختمان‌های متروک، ضایعات و سطل‌های زباله اتفاق افتاده است.

خادمیان ضمن بیان اینکه ۸۲ مورد حریق منازل مسکونی و ۶۸ مورد دیگر مربوط به خودروها بوده است، تصریح کرد: ۸۸ حریق خارج از محدوده شهری نیز پوشش داده شدند.

وی بابیان اینکه در ۳۷۹ مورد افراد از کابین آسانسور و ۱۴۹ نفر از اماکن و منازل نجات یافتند، افزود: ۲۱۴ مورد نیز گرفتن حیوانات موذی بوده است.

کد خبر 6087860

دیگر خبرها

  • آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • رئیس جمهور ونزوئلا : دوستی ما با ایران واقعی و راهبردی است و نه سیاسی و موقت/ آیت‌الله خامنه‌ای تحلیل دقیق و عمیقی از تحولات دنیا دارند
  • انجام ‌۱۵۷۸ عملیات امدادی توسط آتش نشانی سمنان/ فوتی نداشتیم
  • نروژ: کشور‌ها کمک رسانی به آنروا را از سر بگیرند
  • مادورو: آمریکا به توافقنامه امضا شده احترام نمی‌گذارد
  • تأکید قاطع «مادورو» بر مخالفت با قیمومیت آمریکا و تحریم‌های جدید
  • ابراز امیدواری وزیر نفت برای آغاز صادرات گاز به پاکستان
  • ابراز امیدواری سرمربی پرسپولیس به حضور بیرانوند در بازی با سپاهان
  • ابراز نگرانی سازمان ملل از بحران آب آشامیدنی در افغانستان
  • ابراز امیدواری سفیر ایران از تداوم جریان آب هیرمند به سیستان