Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند از کشف داروی غیرمجاز در شهرستان نهاوند خبر داد و اظهار کرد: طی 48 ساعت گذشته بیش از 7 هزار عدد داروی غیرمجاز در این شهرستان کشف شد.

وی به شناسایی واحدهای صنفی متخلف در این خصوص اشاره کرد و گفت: اداره نظارت بر اماکن عمومی بر اساس طرح تدوین شده در خصوص اقدامات فعال پلیس در حوزه صنوف و اتحادیه‌ها، نظارت بر اجرای قوانین و کنترل تخلفات آنها در این بازه زمانی پس از انجام اقدامات اطلاعاتی و شناسایی تعدادی از واحدهای صنفی متخلف به همراه نمایندگان ادارات ذیربط از این واحدها بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند بیان کرد: در بازرسی‌ها، 7 هزار و 821 عدد داروی غیر مجاز از واحدهای متخلف کشف شد.

وی به ارزش ریالی داروهای غیرمجاز کشف شده اشاره کرد و افزود: ارزش تقریبی داروهای کشف شده بیش 100 میلیون ریال برآورد و واحدهای صنفی مربوطه پلمب شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرمانده انتظامی شهرستان برنا همدان کشف داروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۶۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد

به گزارش خبرنگار مهر، عصر چهارشنبه و با دستور دادستانی ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد.

بر اساس این گزارش در روز دوم مبارزه با ساخت و سازهای غیر مجاز و در راستای حفظ و حراست از اراضی کشاورزی و باغی مبنی بر اجرای تبصره ۲ ماده ۱۰ توسط امور اراضی مدیریت جهاد کشاورزی پیشوا و با همراهی مأموران انتظامی در روستاهای «گلعباس» و «قوئینک زهری» تعداد ۵۶ مورد ساخت و ساز غیر مجاز شامل دیوارکشی، بنا، استخر، به صورت قطعه بندی و تفکیک به مساحت ۴۰ هزار مترمربع آزاد سازی و به حالت سابق بازگشت.

کد خبر 6081522

دیگر خبرها

  • دستگیری شکارچی غیر مجاز در روانسر
  • ۲۱۹ انشعاب غیر مجاز آب در خواف شناسایی شد
  • شناسایی بیش از ۲۰۰ انشعاب غیر مجاز آب در خواف
  • شناسایی بیش از ۲ هزار نیروی کار خارجی غیر مجاز در البرز
  • پلمب یک واحد غیر مجاز کشتار دام در کوهدشت
  • شناسایی بیش از ۱۷۰ تبعه غیر مجاز در کرمانشاه
  • ۵۶ فقره ساخت و ساز غیرمجاز در پیشوا تخریب شد
  • قلع و قمع ساخت و ساز غیر مجاز در صومعه بخش مرکزی شهرستان نیشابور
  • کشف و ضبط ۱۱۷ دستگاه استخراج رمز ارز غیر مجاز در استان
  • توقیف دستگاه حفاری غیرمجاز در باخرز