Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس می گوید اگر قرار باشد در هر استان برای برگزاری بازی یک قاعده و قانون جدید وضع شود در این شرایط نمی‌ توانیم لیگ را برگزار کنیم.

طرفداری - بازی نیمه نهایی جام حذفی در اصفهان و موضوع تقسیم سکوها در ورزشگاه نقش جهان به مهم ترین سوژه و اخبار این روزهای فوتبال ایران تبدیل شده است. موضوعی که مدیرانِ عامل هر یک از دو تیم سپاهان و پرسپولیس، نظرات متفاوتی در این باره دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایرج عرب در مصاحبه با رادیو تهران در مورد اینکه چه زمانی راهی اصفهان می‌شود، خاطرنشان کرد:

من همین الان به اصفهان رسیدم.

به نقل از فارس، وی در مورد اینکه شرایط اصفهان چطور است، گفت:

فعلا در شهر همه چیز خوب و عالی است و مشکلی وجود ندارد. تمهیدات لازم اندیشیده شده است. در حال رفتن به جلسه هستیم تا ببینیم شرایط چطور می‌شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیسدر مورد اینکه وضعیت جایگاه هواداران مشخص شد و گفته می‌شود قرار است جایگاه هواداران 70 به 30 شود و این مسئله تمام شده است، گفت:

نمی‌دانم منظور از تمام شده چیست؟ از اول تأکید ما روی قانون بود. سعید فتاحی در برنامه زنده تلوزیونی و همچنین حیدر بهاروند اعلام کردند حضور هواداران در جام حذفی به صورت 50-50 است. ما همیشه به قانون احترام گذاشتیم و امیدواریم سازمان لیگ و فدراسیون از قوانین وضع شده حمایت کنند تا مشکلی نباشد.

عرب در ادامه یادآور شد:‌

باید ببینیم علت این کار چیست. اگر قرار است هر استان یک قانون و قاعده برای برگزاری مسابقات بگذارد بعدا نمی‌توانیم مسابقات لیگ را برگزار کنیم.گاهی زمان بازی تغییر می‌کند که این مسئله طبیعی است. مثلا بازی را از ورزشگاه کوچک به ورزشگاه بزرگ انتقال می‌دهند اما یکسری قواعد هست که نباید تغییر کند. وقتی قانون تعداد حضور هواداران را اعلام کرده دیگر ورود به این موارد درست نیست.

وی در مورد محرومیتی که برای علیرضا بیرانوند در نظر گرفته شد و آیا روحیه دروازه‌بان این تیم بهبود پیدا کرده است، گفت:

از ابتدا که این موضوع مطرح شد سعی کردیم آرامش برقرار کنیم. از مامور نیروی انتظامی به همراه یک نفر از معاونت فرهنگی نیروی انتظامی دعوت کردیم تا در باشگاه پرسپولیس حضور پیدا کنند. همچنین سرپرست تیم و علیرضا بیرانوند را هم دعوت کردیم تا در یک جلسه صلح و صفا ایجاد کنیم اما آنها تشریف نیاورند. ما پوزش بازیکن و باشگاه را نسبت به اتفاق رخ داده‌ اعلام کردیم تا فضا آرام شود. نباید این اتفاقات را خیلی کش و قوس داد و به حواشی‌ دامن زد. علیرضا بیرانوند مشکلی برای بازی ندارد و ما هم به حکم صادر شده هم اعتراض کردیم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۷۲۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد

اوسمار  ویرا  سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره عملکرد امیر رضا رفیعی درون دروازه سرخپوشان اظهار کرد:  مطمئنم که رفیعی دروازه‌بان خوبی است و از فصل پیش هم آمادگی‌اش را نشان داده است. اما بخش حمله و دفاع تیم فقط شامل یک بازیکن نیست. مثلا ما برای گلزنی به عیسی بسنده نمی‌کنیم و به امیررضا هم نمی‌گوییم فقط در دروازه بایستد و از گل خوردن جلوگیری کند.

او در مورد گلر جوان سرخپوشان گفت: ما آپشن دیگری نداشتیم، اما خیلی به امیررضا اعتماد داشتیم. او کارها و تمرینات خوبی داشت و حتی از پارسال همیشه به او توجه داشتیم. وقتی گوهری به آلومینیوم رفت، به امیررضا مطمئن بودیم.

ویرا درباره آخرین وضعیت علیرضا بیرانوند گفت: این گلر شروع به تمرین با تیم کرده اما نیاز دارد که به فیزیوتراپی ادامه بدهد. اميدوارم هرچه زودتر آماده بازی شود. شاید برای بازی جام حذفی نرسد اما به بازی با سپاهان می‌رسد.

سرمربی پرسپولیس  با اشاره به شوخ بودن علیرضا بیرانوند گفت: ما یک فضای کاری خیلی خوب داریم. بازیکنانی داریم که خنده رو هستند و شوخی می‌کنند و بازیکنانی هم داریم که جدی‌تر هستند. بیرانوند  یکی از بازیکنانی است که خیلی شوخی و بگو بخند می‌کند. باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • گزارش کانال 14 اسرائیل از اتفاقات اصفهان
  • روایت کانال 14 اسرائیل در اتفاقات اصفهان
  • محرومیت کارگران از تعطیلات آخر هفته!
  • به اتفاق اصفهان نمی‌توان گفت «حمله»!
  • تحت چه شرایطی می‌توان معامله را فسخ کرد؟
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد
  • بیرانوند به بازی با سپاهان می رسد
  • عکس| اولین تصویر بیرانوند بدون گچ دست!
  • علیرضا بیرانوند بالاخره با دست بدون گچ (عکس)
  • با اتفاقات پرماجرای هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان