Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان ،احمد مرادی نژاد مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان گفت: ۴۷۰ میلیون تومان برای آزادی  زندانیان جرایم مالی غیرعمد در یازده جشن گلریزان رمضان امسال، جمع آوری شده است.

وی افزود:نیکوکاران پرداخت ۷۰۰ میلیون تومان دیگر را نیز در این جشن‌های گلریزان تعهد داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل ستاد دیه هرمزگان گفت: با جمع آوری این مبلغ زمینه آزادی ۲۵ زندانی فراهم شده است.

مرادی نژاد افزود: تا پایان ماه مبارک رمضان چهار جشن گلریزان برای تامین هزینه زندانیان جرایم مالی غیر عمد برگزار می‌شود.

وی گفت: ۸۳ زندانی جرائم غیرعمد با بدهی ۱۵ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان نیازمند کمک‌های خیران هستند.

نیک اندیشان می‌توانند کمک‌های نقدی شان را از طریق شماره ۰۱۰۶۱۱۰۰۳۱۰۰۷ و شماره گیری کد پیامکی# ۷۷۷۷۰۷۶*۷۸۰* اهدا کنند.
انتهای پیام/ر

برگزاری ۱۱ جشن گلریزان در هرمزگان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاددیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۲۴ میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه در آیین گلریزان

همزمان با هفتمین روز از فروردین مصادف با ۱۵ رمضان المبارک و به مناسبت میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، جشن گلریزان شهرستان ابرکوه با حضور فرماندار، شهردار، امام جمعه ابرکوه، امام جمعه بخش بهمن، مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان، عضو هیئت امناء و مسئول گروه تحقیق ستاد دیه و رئیس بازداشتگاه این شهرستان برگزار شد.

در این آیین سید مسعود عظیمی مدیر نمایندگی ستاد مردمی دیه استان یزد ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) گفت: چه نیکو است که در چنین شبی که شب میلاد کسی است که بخشندگی از ویژگی‌های بارز آن حضرت است همه دور هم جمع شده اید تا با کمک‌های خود گره از کار نیازمندان باز کنید.

وی افزود: در سال گذشته تعداد ۱۸۵ مددجو از زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند که مبلغ بدهی آنها ۳۴۸ میلیارد و ۷۳۱ میلیون تومان بوده و مبلغ ۳۱۰ میلیارد و ۶۳۷ میلیون تومان در قالب قبولی اعسار، آورده مددجو و گذشت رضایت مندانه از این مبلغ کسر گردیده و با پرداخت مبلغ ۳۸ میلیارد و ۹۴ میلیون تومان زمینه آزادی این ۱۸۵ مددجو فراهم گردید که از این تعداد ۷ مددجو اهل شهرستان ابرکوه بودند.

در ادامه این آیین شیخ تقی فتاحی امام جمعه شهرستان ابرکوه و حجت الاسلام رضا علیزاده امام جمعه بخش بهمن نیز به ایراد سخنرانی پرداختند.

گفتنی است اجرای سرود، نمایش و پخش کلیپ‌های ستاد دیه استان از دیگر برنامه‌های اجرایی در این جشن گلریزان بود و در آخر این آیین از عوامل اجرایی با اهدای لوح تقدیر به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • کمک ۱۲ میلیاردی خیرین چالدران در جشن گلریزان
  • از گلریزان ۲ میلیاردی تا کمک ۳۰ میلیونی به آزادی زندانیـان جرایم غیر عمد در یزد
  • گلریزان مهریزی‌ها برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد
  • جشن گلریزان در مشهد 
  • توزیع ۵ تُن خرما توسط یک فرد نیکوکار بین خانواده‌های ایتام هرمزگانی
  • کمک ۲۴ میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه در آیین گلریزان
  • کمک ۲۴ میلیارد ریالی نیکوکاران شهرستان ابرکوه درجشن گلریزان
  • کمک چهار میلیارد ریالی خیران خلخال به آزادی زندانیان مالی
  • کمک ۴۰ میلیارد تومانی خیران برای تهیه غذای گرم در فارس
  • کمک ۵۰۰ میلیون تومانی نیکوکاران زارچی در جشن گلریزان