Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه مریوان با بیان اینکه وحدت در بین شیعه و سنی در ایران اسلامی خدشه‌ناپذیر است، گفت: نباید اجازه تکرار چنین حرکاتی ‌داده شود. ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۶ استانها کردستان نظرات - اخبار استانها -

ماموستا مصطفی شیرزادی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مریوان، ضمن محکومیت اهانت بی‌شرمانه مداح برنامه زنده شبکه پنج به مقدسات و باورهای دینی اهل‌سنت اظهار داشت: همه ما ایمان‌داران و مسلمانان شیعه و سنی برادر یکدیگر هستیم و نباید هیچ توهین و بی‌احترامی به یکدیگر کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در کشور ایران همه اقوام ترک، کُرد، لُر، بلوچ و فارس با محبت، صفا و صمیمیت در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند و وحدت بین آن‌ها خدشه‌ناپذیر است و نباید به چنین افرادهای احمقی اجازه تکرار چنین حرکاتی که سبب جریحه‌دار شدن احساسات مردم و اختلاف و تفرقه می‌شود، داده شود.

امام جمعه مریوان تصریح کرد: در شرایط حساس کنونی که استکبار و کفر جهانی با دروغ‌پردازی به‌دنبال ایجاد تفرقه میان مسلمانان شیعه و سنی هستند، باید همه مسئولان و مردم حفظ وحدت و انسجام را در نظر بگیرند.

ماموستا رستمی: اهانت به شیعه و سنی همانند آب به آسیاب دشمن ریختن استماموستا خدایی: مسئولان برای تقویت وحدت شیعه و سنی فرمایشات رهبر معظم انقلاب را فصل‌الخطاب قرار دهندمدیر شبکه پنج سیما برکنار شددادستانی تهران: احضار مداح توهین‌کننده به اهل سنت

وی تاکید کرد: «فضاسازی، یاوه‌گویی و هوچی‌گری» برخی افراد همچون مداح و نوکران حلقه به گوش استکبار جهانی برای ایجاد اختلاف و تفرقه میان شیعه و سنی را به‌شدت محکوم کرده و اجازه نمی‌دهیم خدشه‌ای به این وحدت و انسجام کنونی وارد شود.

ماموستا شیرزدای به مسئولان ارشد کشور هشدار داد و گفت: اگر با چنین افرادهای نفهمی که به بهانه‌های مذهبی از جمله طرفداری از شیعه و سنی به‌دنبال خدشه‌ وارد کردن و گسترش اختلافات داخلی بین شیعه و سنی هستند، قاطعانه برخورد نشود، فتنه، نزاع، درگیری و نگرانی بین مردم ایجاد می‌شود.

انتهای پیام/ش

R7848/P/S6,66/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۸۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدیو/ میرزازاده: هیچ سوپراستاری‌ شکست ناپذیر نیست حتی لوپز

امین میرزازاده قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی جهان در حاشیه مراسم برترین های ورزش در سال ۱۴۰۲ در مورد رقابت با لوپز کوبایی و رضا کایالپ ترک گفت که هیچ سوپراستاری شکست ناپذیر نیست و برای خوش رنگ ترین مدال به المپیک پاریس خواهد رفت.      

دریافت 16 MB

        

دیگر خبرها

  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • ضرورت جریان شناسی تحریف تاریخ ایران
  • تکرار حمایت های دولت از گشت ارشاد /تا تصویب نهایی لایحه عفاف و حجاب، پلیس به وظایف خود عمل خواهد کرد
  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد
  • ویدیو/ میرزازاده: هیچ سوپراستاری‌ شکست ناپذیر نیست حتی لوپز
  • رئیسی: برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد تلاش می‌کنند
  • برخی کشورها برای خدشه وارد کردن به روابط دوستانه تهران و اسلام‌آباد تلاش می‌کنند
  • توسعه بدون وحدت بین مسئولان و مردم امکان‌پذیر نیست
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است