Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@17:46:44 GMT

احمد مهرانفر و محسن تنابنده همبازی شدند

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۹۰۱۹

به گزارش پارس نیوز، 

احمد مهرانفر قرار است با محسن تنابنده در نمایش «مولن روژ» به کارگردانى حسین پارسایى ایفای نقش کند. «مولن روژ» نوشته آرش عباسى یک نمایش دو پرسوناژه است که به گفته گروه تولیدی مضمونى اجتماعى دارد. احمد مهران‌فر و محسن تنابنده در سال‌های اخیر به سبب همبازی بودن در سریال پایتخت و ایفای زوج نقی و ارسطو در میان مردم شناخته شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اولین اثر با مضمون اجتماعی حسین پارسایی پس از تجربه چندین ساله در حوزه تئاترهای دینی و موزیکال است. مهرانفر سال گذشته در تماشاخانه ایرانشهر و پالیز با نمایش «همه چیز درباره آقای ف» به کارگردانی آرش عباسی پس از چند سال به دنیای تئاتر بازگشته بود و تهیه‌کنندگی نمایش «ادیپ افغانی» مجتبی جدی را در تالار مولوی را بر عهده گرفته بود.

به نظر می‌رسد این نمایش قرار است در سالن شماره یک باغ کتاب روی صحنه رود. این سالن 480 نفر ظرفیت دارد و پیش از این میزبان نمایشی نبوده است.

طبق اعلام گروه تولید محمد قدس به عنوان تهیه کننده، میثم احمدى به عنوان مشاور تهیه و تولید، مهتاب کُرک وندى به عنوان مدیر تبلیغات و ارتباطات و گلاویژ نادرى به عنوان مشاور رسانه‌اى در این نمایش همکاری دارند.

گفته شده است نمایش «مولن روژ» تابستان سال‌جارى به صحنه خواهد رفت و این در حالی است که حسین پارسایی اعلام کرده بود قرار است براساس هفت‌خوان اسفندیار نمایشی روی صحنه برد.

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: پایتخت تئاتر تبلیغات پایتخت تئاتر تبلیغات رسانه تنابنده محسن تنابنده احمد مهرانفر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۹۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید

به گزارش خبرگزاری مهر، صحرا فتحی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، پس از ۵ سال دوری از صحنه، نمایش «هواخوری»، جدیدترین نمایشنامه خود را به صحنه خواهد آورد.

«هواخوری»، خرداد ۱۴۰۳ در یکی از سالن‌های نمایشی تهران روی صحنه خواهد رفت. این اثر نمایشی هم‌اکنون پس از دریافت مجوز، روزهای تمرین را پشت سرمی‌گذارد.

صحرا فتحی، نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و تهیه‌کنندگی نمایش‌های «مار بازی»، «پونز»، «شبکاری»، «تئاتر بد»، «آوازه خوان طاس»، «ولپن»، «دکلره»، «سرگرم خودت بودی»، «آتن، مسکو»، «خانه زاد» و... همچنین فیلم‌های کوتاه «زنی که شاعر بود»، «به دریا خوش آمدی» و «بلعیده شده» و نگارش چند فیلمنامه بلند را در کارنامه هنری خود دارد.

این بازیگر و کارگردان با نمایش‌های «دکلره» و «شبکاری» هم در شهرهای مختلف کانادا نیز به اجرا پرداخته است.

صحرا فتحی جایزه بهترین فیلم خارجی در نهمین دوره جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا آمریکا با فیلم «زنی که شاعر بود» را دریافت کرده است. همچنین در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن حضور داشته و از ۱۰ جشنواره مطرح بین‌المللی جایزه بهترین بازیگر و کارگردانی را دریافت کرده است.

اطلاعات تکمیلی نمایش «هواخوری» به‌زودی منتشر خواهد شد.

کد خبر 6087516 فریبرز دارایی

دیگر خبرها

  • حمایت استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • حمایت هزار استاد حوزه علمیه قم از اجرای طرح «نور» فراجا
  • برنامه و داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • «هواخوری» صحرا فتحی به صحنه می‌آید
  • مشخص شدن داوران یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اجرای ۴۰۰ برنامه در آموزش و پرورش کهگیلویه و بویر احمد به مناسبت هفته معلم
  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • مدیرکل هنرهای نمایشی به تماشای «شاماران» نشست