Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، انجمن سواد رسانه طلاب دوره های مختلفی را ویژه طلاب و خانواده های آنان در تابستان برگزار می کند.

بر اساس این گزارش کارگاه نقد و تحلیل فیلم با حضور استاد سعید مستغاثی، دوره مطالعات فضای مجازی با حضور دکتر فرشاد مهدی پور، مستندسازی با موبایل با حضور استاد روح الله رفیعی و تولید محتوا در فضای مجازی با حضورابوذر ظفری و سید علی موسوی از جمله این دوره هاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاقه­ مندان جهت ثبت نام تا 22 خرداد مهلت دارند تا همراه با مدارک به مرکز فرهنگی هنری دفتر تبلیغات اسلامی ، واحد سواد رسانه مراجعه کنند.

لازم به ذکر است علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر به کانال  @savad_rasaneh  در پیام رسان ایتا مراجعه کرده و یا با شماره 371160 داخلی 5157 تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خانواده دوره های آموزشی رسانه فرهنگی هنری موبایل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۹۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ کارشناس فرهنگی دانشگاه فرهنگیان گفت: ۱۵۰ نفر از دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان در دوره آموزشی تربیتی طرح معراج شرکت کردند.
موسوی افزود: این طرح با محوریت معارف نماز و شیوه‌های دعوت به نماز، پاسخ به شبهات پیرامون نماز به مدت ۲ روز و ۱۶ ساعت در دانشگاه فرهنگیان مرکز آموزش عالی شهید رجایی فرخ شهر در حال برگزاری است.
در پایان به شرکت کنندگان گواهی حضور داده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۱۹ عنوان برنامه شاخص«هفته سنه» در سنندج/رونمایی از سردیس استاد عباس کمندی
  • برگزاری دوره آموزشی تربیتی معراج در فرخ شهر
  • دوره توانمندسازی کنشگران فضای مجازی در قزوین برگزار شد 
  • برگزاری ۷۴۰ برنامه ویژه هفته عقیدتی سیاسی در گیلان
  • برگزاری دوره سواد رسانه‌ای برای ۱۵۰ معلم در قزوین
  • نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزان درآمل برگزار شد
  • برگزاری نخستین کارسوق سواد رسانه‌ای ویژه دانش آموزی درآمل
  • برگزاری دوره توانمندسازی کنشگران رسانه و فضای مجازی
  • برگزاری نخستین دوره آموزشی اخلاق حرفه‌ای
  • برگزاری دوره آموزشی آشنایی بیماری‌های کرم ابریشم ویژه نوغانداران بخش بایگ شهرستان تربت حیدریه