Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - در مراسم اختتامیه بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم از بانک صادرات ایران به عنوان تنها حامی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اهدای لوح و تندیس نمایشگاه قدردانی شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن‌کریم که از ۲۱ اردیبهشت تا ۴ خرداد در مصلی بزرگ امام‌خمینی(ره) برپاشده بود، با برگزاری آیین اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد و در بخش حامیان نمایشگاه، از بانک صادرات ایران به عنوان تنها حامی نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم با اهدای لوح و تندیس نمایشگاه تقدیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





رییس اداره کل بازاریابی و خدمات مشتریان بانک صادرات ایران که به نمایندگی از این بانک، لوح را دریافت کرد، در سخنانی ابراز کرد که در آینده نزدیک بانک صادرات ایران تفاهم‌نامه‌ای خوبی برای حمایت از حوزه فرهنگی کشور و ارتقای فرهنگ کتاب‌خوانی منعقد خواهد کرد.

عباس خرازی افرا در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه این نمایشگاه اظهار داشت: بانک صادرات ایران در راستای مسئولیت‌های اجتماعی خود در حال مذاکره با مجموعه‌های مختلف فرهنگی نظیر خانه کتاب در راستای تعامل هرچه بیشتر با ناشران کشور و فعالیت گسترده‌تر در این حوزه است. امیدواریم از طریق این تعاملات بتوانیم همچون گذشته در راستای ارتقای فرهنگ قرآنی و کتاب‌خوانی فعالیت گسترده‌تری داشته باشیم.

وی ادامه داد: این افتخار و توفیق را داشتیم که با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای با معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در راستای مسئولیت اجتماعی خود و ارتقای فرهنگ قرآنی کشور در برگزاری بیست‌وهفتمین دوره نمایشگاه قرآن کریم مشارکت داشته باشیم.

رئیس اداره کل بازاريابي و خدمات مشتريان بانک صادرات ایران افزود: خوشبختانه حضور مردم و مسئولان در بیست‌وهفتمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم بسیار پررنگ بود و این نشان‌دهنده انس عمیق مردم و مسئولین با فرهنگ قرآنی و ائمه اطهار علیهم السلام است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: نمایشگاه قرآن کریم بانک صادرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۹۵۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل صدا و سیمای لرستان در مراسم تجلیل از قاریان و عوامل برگزاری جمع خوانی قرآن کریم در ماه رمضان در بروجرد، رضایت رهبر انقلاب اسلامی از برنامه‌های قرانی رسانه ملی در ماه مبارک رمضان و در روز عید سعید فطر را بزرگترین مدال افتخار برای کارکنان صدا و سیمای جمهوری اسلامی دانست و افزود: پخش زنده مراسم جمع خوانی قران از بروجرد در راستای سیاست‌های صدا و سیما در تمرکز زدایی از مراکز است.
علیرضا شیروی به ضرورت تلاش مستمر برای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه اشاره کرد و افزود: همکاری همه جانبه با فعالان قرآنی و تولید و پخش برنامه‌های متنوعی قرآن از رسالت‌های اصلی صدا و سیما است.
 حجت الاسلام حسینی امام جمعه بروجرد و مرادی فرماندار بروجرد نیز در این مراسم از تلاش مجدانه صدا و سیمای لرستان برای پوشش بر نامه‌های قرآنی و دیگر بر نامه و مناسبت‌ها به خصوص پوشش با شکوه مراسم روز جهانی قدس و تشییع شهید راه قدس شهید سید عباس صالحی روزبهانی تجلیل کردند.

دیگر خبرها

  • قاری و حافظ قرآن اعزامی به مسابقات مالزی تعیین شدند
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • مقرأة الحرمین؛ طرح آموزش قرآن به ۶ زبان زنده دنیا
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • حمیدرضا نصیری و محمدرضا زاهدی نمایندگان ایران در مسابقات قرآن مالزی
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • برگزاری مرحله مقدماتی پانزدهمین و بیست و پنجمین دوره مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان ویژه مجموعه منطقه دو عملیات انتقال گاز ایران
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد