Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-25@16:17:02 GMT

امام: دولت باید پاسخگوی عملکرد خود باشد

تاریخ انتشار: ۷ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۹۰۹۵۹۱

دبیرکل حزب مجمع ایثارگران با اشاره به لزوم برقراری ارتباط منظم سخنگوی دولت با رسانه‌ها و افکار عمومی، گفت: سخنگو باید اقتضائات و ملزومات سخنگویی دولت را بپذیرد.

به گزارش صدای ایران از ایسنا، جواد امام با اشاره به نبود سخنگوی دولت در یک سال گذشته، اظهار کرد: متاسفانه با بازنشسته شدن خانم مولاوردی کسی جایگزین او در سمت دستیار حقوق شهروندی رئیس‌جمهور نشد و وقتی آوایی وزیر دادگستری شد، کسی در دولت جایگزین او در ریاست دفتر بازرسی ویژه رئیس‌جمهور نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: سخنگویی نباید صرف یک ابلاغ روی کاغذ باشد، بلکه سخنگوی دولت باید اقتضائات و ملزومات سخنگویی دولت را بپذیرد. سخنگو باید پاسخگوی عملکرد دولت و پاسخگو به افکار عمومی باشد. اگر سخنگوی جدید دولت با رسانه‌ها و افکار عمومی ارتباط برقرار نکند، بعید است که اتفاق خاصی در این زمینه رخ دهد.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: دولت باید بپذیرد که پاسخگوی عملکرد خود باشد؛ البته پاسخگویی فقط وظیفه سخنگو نیست و کل سیستم و کارگزاران دولت باید فعال شده، پاسخگو بوده و نشان دهند با همه محدودیت‌ها و اختیاراتی که از دولت خارج شده است، کارگزاران دولت وظیفه خود را دنبال می‌کنند، در حالی که اکنون مساله این است که دولت از همه اختیارات موجود خود هم استفاده نکرده است.

امام در پایان گفت: سخنگوی دولت باید رابطه‌ای منظم با افکار عمومی و رسانه‌ها داشته باشد. ارتباط یک طرفه یا ارائه نکردن پاسخ‌های مناسب و قانع کننده مشکلی را حل نمی‌کند. امیدوارم در زمان باقی‌مانده این مسیر طی شده تا مشکلات پیش‌رو برطرف شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: مولاوردی ربیعی صدای ایران ایران صدا ایران صدا جواد امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ پاسخ سخنگوی دولت درباره حقابه هیرمند

بهادری جهرمی: متعاقب بارندگی‌های اخیر در افغانستان، بخشی از حقابه ایران با پیگیری‌های دولت طی روزهای اخیر، از سوی افغانستان پرداخت و وارد خاک ایران در منطقه جریکه سیستان شد.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • رمزگشایی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در جلسه حزب اعتدال و توسعه /پیش بینی می شود دولت نتانیاهو سقوط کند
  • پرونده قاچاق دختران و بازداشت ۸تصویربردار در این ارتباط / سخنگوی فراجا تشریح کرد
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه
  • توضیحات سخنگوی دولت درباره آخرین وضعیت واردات خودرو
  • فیلم/ پاسخ سخنگوی دولت درباره حقابه هیرمند