Web Analytics Made Easy - Statcounter

سردار کوثری با اشاره به اینکه حضور خودجوش مردمی در بزرگداشت روز قدس شعار از نیل تا فرات صهیونیست ها را از بین می برد، گفت: مردم با حضور خودجوش در این روز شعارهای ماندگاری را در دفاع از ملت مظلوم فلسطین فریاد می زنند.

سردار «اسماعیل کوثری» در گفتگو با خبرنگار سیاسی دفاعی خبرگزاری شبستان در مورد دلایل ماندگاری روز قدس گفت: روز قدس با هدف یادآوری جنایات رژیم صهیونیستی در راندن ملت فلسطین از سرزمین هایشان توسط امام خمینی (ره) نامگذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

جانشین قرارگاه ثارالله افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی یکی از شعارهای محوری؛ حمایت از ملت فلسطین بوده است و با ابتکار بنیانگذار انقلاب اسلامی جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس نامگذاری شد. این روز بر اساس یک حرکت مردمی از سوی امام خمینی (ره) مطرح شد و دلیل ماندگاری آن نیز همین حرکت مردمی در بزرگداشت این روز است.

 

نماینده ادوار مجلس افزود: مردم با حضور خودجوش در این روز شعارهای ماندگاری را در دفاع از ملت مظلوم فلسطین فریاد می زنند. این روز با اخلاص مردمی برگزار می شود همین امر موجب توسعه این روز در میان سایر کشورهاست.

 

سردار کوثری اظهار کرد: کشورهای  دیگر به تعصی از ملت ایران با بزرگداشت این روز حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می کنند.

 

وی با بیان اینکه بزرگداشت هر ساله این روز در جهان اسلام و دنیا توطئه های صهیونیست ها از بین برد، ادامه داد: صهیونیست ها شعار از نیل تا فرات را در اشغال اراضی مسلمانان سر می دهند اما با این حرکت مردمی در روز قدس نتوانستند به این هدف خود برسند و حضور خودجوش مردم در این روز و بزرگداشت روز قدس نتوانستند نقشه های خود را عملی کنند و در حالت سقوط قرار گرفتند.

 

سردار کوثری اظهار کرد: بزرگداشت این روز از سوی ملتهای مسلمان  و توسعه آن می تواند سرنگونی رژیم اشغالگر قدس و حضور ملت مسلمان فلسطین را در سرزمین های مادری شان را به ارمغان بیاورد./

پایان پیام/34

منبع: شبستان

کلیدواژه: شب قدر ماه رمضان مراسم شب قدر احیای شب قدر قرآن قرآن کریم خبرگزاری شبستان جشن روزه اولی ها مسجد مجلس طرح نیل تا فرات صهیونیست فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۹۰۹۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود

استاندار سمنان گفت: تمام درخواست‌های مردم بر مبنای موضوع و یا مشکلات بیان شده مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، سید محمد رضا هاشمی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه در سفر دور دوم هیأت دولت به استان سمنان سامانه تلفنی بیان مشکلات و درخواست‌های مردم در استان راه اندازی شده بود، تاکید کرد: در زمان حضور هیأت دولت و رئیس جمهور در استان ۴۷ هزار و ۵۰۰ درخواست مردمی توسط سامانه سامد به ثبت رسیده است.

وی از ثبت درخواست‌های مردمی برای ارجاع و پیگیری توسط دولت خبر داد و افزود: تمام درخواست‌های مردم بر مبنای موضوع و یا مشکلات بیان شده مورد بررسی و پیگیری قرار خواهد گرفت.

استاندار سمنان با بیان اینکه پیش بینی می‌شد که تماس‌های مردمی با سامانه ۱۱۱ موسوم به سامد ویژه سفر استانی بسیار باشد در نتیجه ۶۰۰ اپراتور تلفنی در زمان حضور هیأت دولت به‌کارگیری شد، گفت: استقبال مردم از سامانه ارتباط مردمی دولت بسیار خوب بوده است.

هاشمی با بیان اینکه سامانه اینترنتی ۱۱۱ نیز در کنار سامانه تلفنی برای ثبت درخواست‌های مردمی طراحی شده بود که خوشبختانه مردم از این طریق نیز توانستند مطالبات خود را بیان کنند، افزود: ستاد‌های جمع‌آوری نامه‌های مردمی نیز در زمان حضور هیأت دولت به استان حضور داشته و فعالیت می‌کردند.

وی با بیان اینکه دولت مردمی خود را موظف به رسیدگی تمام درخواست‌های مردمی می‌داند، گفت: در مجموع درخواست‌های مردمی از دولتمردان در طول سفر هیأت دولت به استان از ۱۲۰ هزار مورد نیز بیشتر شده است.

دیگر خبرها

  • فعالیت بیش از ۴۰۰ هزار سفیر سلامت در مازندران
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • دمیدن روح در دنیای امروز با تمدن نوین اسلامی
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • ۴۷ هزار درخواست تلفنی در سفر رییس جمهور به استان سمنان ثبت شد
  • حضور سه مدیر گیلانی در مرکز پاسخگویی به سوالات مردمی
  • وحشت ایالات‌متحده از شعار آزادی فلسطین در آمریکا
  • موفقیت های سپاه مرهون ولایتمداری است
  • دهه کرامت بهترین فرصت برای بازیابی جایگاه زنان در جامعه است